:: Flying Way ::

:: Flying Way :: (https://www.flyingway.com/vb/index.php)
-   الدعم الفني - طلبات واستفسارات      (https://www.flyingway.com/vb/forumdisplay.php?f=132)
-   -   طلب طائرة captain sim 777 مكركة بالكامل (https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=126297)

عبدالرحمن صبري 25-08-2012 07:03 PM

طلب طائرة captain sim 777 مكركة بالكامل

بسم الله الرحمن الرحيم

انا اريد طائرة 777 من captain sim و مكركة لو اي حد يعرف يجيبها يتكرم و يجيبهالي او اي حد شاريها يرفعها على النت عشان يفيد اخوانه انا عايز اشتريها لكن المشكلة معنديش visa و مفيش منها في مكتبة حرير

شكرا

محمد احمد عسيري 25-08-2012 07:09 PM

موجودة بالمنتدى بقسم الاكس لكن غير مكركة
فيك تتواصل مع معاذ عسيري لانه عمل هبوط بالطائرة هذه اذا حبيت انه يرفعها لك
وهذا الملف الشخصي تبعه
https://www.flyingway.com/vb/member.php?u=89238

عبدالرحمن صبري 25-08-2012 07:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد احمد عسيري (المشاركة 1247609)
موجودة بالمنتدى بقسم الاكس لكن غير مكركة
فيك تتواصل مع معاذ عسيري لانه عمل هبوط بالطائرة هذه اذا حبيت انه يرفعها لك
وهذا الملف الشخصي تبعه
https://www.flyingway.com/vb/member.php?u=89238

شكرا على مساعدتك ارسلت ليه رسالة و اتمنى انه يرفع الطائرة

عبدالرحمن صبري 25-08-2012 08:25 PM

محدش يقدر يساعدني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Loving Aviation 25-08-2012 08:48 PM

انت في السعوديه ولا مصر
اذاكنت في السعوديه يمكن تلقاها بجرير لاني لقيت انواع طائرات كثيرة للاكس في جرير

محمد احمد عسيري 25-08-2012 10:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طيار الfsx (المشاركة 1247642)
انت في السعوديه ولا مصر

اخوي جرير ماعندهم باكج خاص بطائرات كابتن سيم والويلكو الــ PMDG
كل اللي عندهم باكج طائرات JUST FLIGHT والظاهر انها نفذت واللي هي بوينج 300-747 والــ 200-747 اللي تعتمد على انظمة الـ INS وطائرات الــ 767 فقط
=================
كابتن عبدالرحمن صبري
الله يعينك فيك تنتظر معاذ حتى يدخل للمنتدى
بالتوفيق

عبدالرحمن صبري 26-08-2012 01:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طيار الfsx (المشاركة 1247642)
انت في السعوديه ولا مصر

شكرا على المساعدة كابتن عبدلله
انا مصري لكني في زيارة للسعودية
مكتبة جرير فعلا فيها طائرات للاكس لكن ليس بها للكابتن سيم لكن شكرا على مساعدتك

عبدالرحمن صبري 26-08-2012 01:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد احمد عسيري (المشاركة 1247664)
اخوي جرير ماعندهم باكج خاص بطائرات كابتن سيم والويلكو الــ PMDG
كل اللي عندهم باكج طائرات JUST FLIGHT والظاهر انها نفذت واللي هي بوينج 300-747 والــ 200-747 اللي تعتمد على انظمة الـ INS وطائرات الــ 767 فقط
=================
كابتن عبدالرحمن صبري
الله يعينك فيك تنتظر معاذ حتى يدخل للمنتدى
بالتوفيق

شكرا على المساعدة هانتظر ان شاء الله كابتن معاذ

tgy 27-08-2012 05:35 AM

السلام عليكم

كل عام و أنتم بخير

و من العايدين

اعتذر بعدم دخولي لي المنتدى لأسبوع او اكثر بسبب العيد و ظروفه و لكن الحمد الله سارت على خير
أخي عبد الرحمن اتمنى انك ما تزعل مني انا بكل صراحة أنا و اعوذ بالله من كلمت انا بعد شراء الجهاز الجديد من الخارج و الذي كلفني الكثير بكل صراحة وعدت نفسي بأن اشتري أي أضافة اريدها بسبب رأيي الشخصي (( أرى ان تحميل المنتجات المكركة أراها في نظري شخصي تعتبر سرقة يعني شخص يصنع شي جميل و مميز و يذهب هباء منثورا )) لذا قمت بشراء اضافات و مطارات و طائرات ولكن ليست بكثير و من ظمنها طائرة Captain Sim B777 Basepack كاملة مع التحديثات القادمة بأذن الله و كلفني فقط 250 ريال تقريباً نسخة داونلود روابط من الشركة مع السيريال الغير قابل للمشاركة و الحمد الله بعد شراء B737 , B727 , و هدية من كابتن سيم طائرة B767 كاملة بجميع موديلاتها و هذه مودل B767-200 مع صبغة أرامكو من تصميمي

لاعجابهم بالفيديو الخاص بـ B777 و الذي تم بيع 50 طائرة B777 بسبب الفيديو الذي قمت باخراجه و قالو مع المنتج الجديد بأذن الله من كابتن سيم طائرة ترايستار لوكهيد 1011 L باذن الله سوف يرسلون نسخة مجانية حين الأنتهاء منه بأذن الله تعالى و شكراً لحسن المتابعة و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

تحياتي لك ,,

عبدالرحمن صبري 27-08-2012 09:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tgy (المشاركة 1248368)
السلام عليكم

كل عام و أنتم بخير

و من العايدين

اعتذر بعدم دخولي لي المنتدى لأسبوع او اكثر بسبب العيد و ظروفه و لكن الحمد الله سارت على خير
أخي عبد الرحمن اتمنى انك ما تزعل مني انا بكل صراحة أنا و اعوذ بالله من كلمت انا بعد شراء الجهاز الجديد من الخارج و الذي كلفني الكثير بكل صراحة وعدت نفسي بأن اشتري أي أضافة اريدها بسبب رأيي الشخصي (( أرى ان تحميل المنتجات المكركة أراها في نظري شخصي تعتبر سرقة يعني شخص يصنع شي جميل و مميز و يذهب هباء منثورا )) لذا قمت بشراء اضافات و مطارات و طائرات ولكن ليست بكثير و من ظمنها طائرة Captain Sim B777 Basepack كاملة مع التحديثات القادمة بأذن الله و كلفني فقط 250 ريال تقريباً نسخة داونلود روابط من الشركة مع السيريال الغير قابل للمشاركة و الحمد الله بعد شراء B737 , B727 , و هدية من كابتن سيم طائرة B767 كاملة بجميع موديلاتها و هذه مودل B767-200 مع صبغة أرامكو من تصميمي

لاعجابهم بالفيديو الخاص بـ B777 و الذي تم بيع 50 طائرة B777 بسبب الفيديو الذي قمت باخراجه و قالو مع المنتج الجديد بأذن الله من كابتن سيم طائرة ترايستار لوكهيد 1011 L باذن الله سوف يرسلون نسخة مجانية حين الأنتهاء منه بأذن الله تعالى و شكراً لحسن المتابعة و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

تحياتي لك ,,

السلام عليكم
شركة كابتن سيم غبية اصلا لاني لفيت كل المملكة و لم اجد منتجاتهم
احترم وجهة نظرك انا ذكرت اني اريد مكان بيعها لاني لا يمكنني شراءها من الموقع
اذا جرير بتبيعها بلغني
انا شخصيا اكره كابتن سيم و احب الcls و just flight و انا اشتريهم من جرير لكن ال777 اعجبتني لهذا ساشتريها
ومبروك نسخة الlL-1011 وال767 المجانية انت تستاهلها لان فيديوهاتك جميلة فعلا لكني سمعت انها هتعمل الdc-8
انا بصراحة بفضل الposky و project airbus على كل الشركات حتى pmdg لانها تمنح متعة الطيران مجانا
اتمنى ان تشوف فيديوهاتي انا عملت 3 فيديوهات لحد الان
تحياتي

محمد احمد عسيري 27-08-2012 09:51 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالرحمن صبري (المشاركة 1248418)
السلام عليكم
شركة كابتن سيم غبية اصلا لاني لفيت كل المملكة و لم اجد منتجاتهم
احترم وجهة نظرك انا ذكرت اني اريد مكان بيعها لاني لا يمكنني شراءها من الموقع
اذا جرير بتبيعها بلغني
انا شخصيا اكره كابتن سيم و احب الcls و just flight و انا اشتريهم من جرير لكن ال777 اعجبتني لهذا ساشتريها
ومبروك نسخة الlL-1011 وال767 المجانية انت تستاهلها لان فيديوهاتك جميلة فعلا لكني سمعت انها هتعمل الdc-8
انا بصراحة بفضل الposky و project airbus على كل الشركات حتى pmdg لانها تمنح متعة الطيران مجانا
اتمنى ان تشوف فيديوهاتي انا عملت 3 فيديوهات لحد الان
تحياتي

اعتذر عن التدخل يااخوان
كابتن عبدالرحمن
مكتبة جرير ماتبيع منتجات كابتن سيم خذ الكلام مني انا من سكان الرياض وكم لفيت جرير ومالقيت عندهم طائرات مثل اللي ذكرتها مافيه غير Just flight

يا رب عايز ابقى طيار 27-08-2012 11:27 AM

بسم الله
اولا انا متدخلتش غير عشان أفيد
انا صراحة أؤؤيد كابتن معاذ فى شراء الاًضافات لكن أنا اتبع طريقة ثانية يعنى أنزل الاضافة مكركة عجبتنى أشتريها لو معجبتنيش أمسحها و عادى

مثلا عملت كده فى سينرى شرم الشيخ و الان جى أكس و صراحة الطيارة تستحق الشراء
--
بالنسبة للكابتن سيم 777 جربتها معلش بقا لكل الناس حتى الى بيقولو هينزلها تحديث و يظبط كل حاجة الطيارة وحشة جدا جدا جدا جدا بالنسبة للأن جى أكس
ف انا هستنى لما ال777 من بى ام دى جى تنزل و أشتريها من غير حتى ما أجربها لأنها شركة مضمونة فى منتجاتها
و لو معندكش فيزا انا ممكن أساعدك و أقابلك فى اى مكان فى وسط البلد فى القاهرة بالاب و نشترى الطيارة بأسمك و عادى كده و اى حاجة تانى انا فى الخدمة بس نصيحة منى لو هتشترى أستنى لما ال777 من بى ام دى جى
------------------
تحياتى

محمد احمد عسيري 27-08-2012 11:42 AM

اقتباس:

أستنى لما ال777 من بى ام دى جى
معليش كابتن محمد
لما بتنزل الــ PMDG777 ان شاء الله على خير بالمنتدى راح تكون بالفهرس مع البروفيشنال وتركيبها مثل الــ PMDG747 والا لازم فيزا واشتريها من الموقع
بانتظار افادتك

يا رب عايز ابقى طيار 27-08-2012 02:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد احمد عسيري (المشاركة 1248438)
معليش كابتن محمد
لما بتنزل الــ PMDG777 ان شاء الله على خير بالمنتدى راح تكون بالفهرس مع البروفيشنال وتركيبها مثل الــ PMDG747 والا لازم فيزا واشتريها من الموقع
بانتظار افادتك

للعلم فقط بس قبل ما أقول كل واحد هيفضل يقولى انتا بتحمل ليه حاجات مسروقة و متحملش و بتاع .. المهم
التكريك و كل الحاجات دى سرقة بس انا عن نفسى عارف انها سرقة و بستخدمها و محدش ليه فيه و كل واحد حر ...
--------
شوف أخى محمد هيا اول ما بتنزل الطائرة بتكون لسه ملهاش كراك يعنى لازم تشتريها و كل ده بس طبعا احنا لو ما أشتريناش مش هيلاقو فلوس يعملوا طيارات تانى و ننسى كل ده لولا الشركات دى مكناش هنعرف 747 ولا حتى سيميلوتر أكس ولا حتى الويندز الى بنستخدمه و كانت الحياة هتبقى مظلمة هوا اى نعم اسعارهم غالية بس تستحق اننا ندعمهم و لسه لغاية الأن الكابتن سيم 777 منزلهاش كراك و شوف نزلة بقالها قد ايه
مبالك بقا البى ام دى جى الى تكريكها أصعب بكتييييييييييييييييييييير
لو حد فكر يكركها هتاخد قد ايه
ف وجودها فى الفهرس يعتمد على المشرفين او المراقبين لو نزلها كراك أكيد ان شاء الله يضيفوها و الى ممعهوش يشترى الطيارة مفيش مشكلة أستمتع بيها لغاية ما ربنا يفرجها و أشتريها بس بجد بجد بجد الطيارة لما تكون مشتريها بتكون ليها متعة غييير و بيكون ضميرك مرتاح
ده بقا قرار راجع ليك بس انا مبعارضش الكراك الويندز نفسه عندى متكرك أصلا
ف اتمنى توضحلى بقا وجهة نظرك بخصوص كده
تحياتى ..:shamrock:

عبدالرحمن صبري 27-08-2012 03:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يا رب عايز ابقى طيار (المشاركة 1248435)
بسم الله
اولا انا متدخلتش غير عشان أفيد
انا صراحة أؤؤيد كابتن معاذ فى شراء الاًضافات لكن أنا اتبع طريقة ثانية يعنى أنزل الاضافة مكركة عجبتنى أشتريها لو معجبتنيش أمسحها و عادى

مثلا عملت كده فى سينرى شرم الشيخ و الان جى أكس و صراحة الطيارة تستحق الشراء
--
بالنسبة للكابتن سيم 777 جربتها معلش بقا لكل الناس حتى الى بيقولو هينزلها تحديث و يظبط كل حاجة الطيارة وحشة جدا جدا جدا جدا بالنسبة للأن جى أكس
ف انا هستنى لما ال777 من بى ام دى جى تنزل و أشتريها من غير حتى ما أجربها لأنها شركة مضمونة فى منتجاتها
و لو معندكش فيزا انا ممكن أساعدك و أقابلك فى اى مكان فى وسط البلد فى القاهرة بالاب و نشترى الطيارة بأسمك و عادى كده و اى حاجة تانى انا فى الخدمة بس نصيحة منى لو هتشترى أستنى لما ال777 من بى ام دى جى
------------------
تحياتى

اشكرك كابتن على المساعدة انا فعلا بشتري المنتجات من جرير اللي تتوافر مثلا انا اشتريت ال747 و عجباني جدا الطائرة الكلاسيكية لكن كابتن سيم لم تترك لي خيار و انا مضطر لتحميلها لان انا لفيت المملكة و ملقتهاش
انا عن نفسي هاشتري كابتن سيم مش الpmdg لان ال md 11 منهم ب111 دولار يعني 550 جنيه و اكيد ال777 هتنزل بحدود السعر ده
ممكن انا و انت نروح وسط البلد و نشتريها بالفيزا بتاعتك لكني في الريلض حاليا
اشكرك على المساعدة
تحياتي

عبدالرحمن صبري 27-08-2012 03:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يا رب عايز ابقى طيار (المشاركة 1248492)
للعلم فقط بس قبل ما أقول كل واحد هيفضل يقولى انتا بتحمل ليه حاجات مسروقة و متحملش و بتاع .. المهم
التكريك و كل الحاجات دى سرقة بس انا عن نفسى عارف انها سرقة و بستخدمها و محدش ليه فيه و كل واحد حر ...
--------
شوف أخى محمد هيا اول ما بتنزل الطائرة بتكون لسه ملهاش كراك يعنى لازم تشتريها و كل ده بس طبعا احنا لو ما أشتريناش مش هيلاقو فلوس يعملوا طيارات تانى و ننسى كل ده لولا الشركات دى مكناش هنعرف 747 ولا حتى سيميلوتر أكس ولا حتى الويندز الى بنستخدمه و كانت الحياة هتبقى مظلمة هوا اى نعم اسعارهم غالية بس تستحق اننا ندعمهم و لسه لغاية الأن الكابتن سيم 777 منزلهاش كراك و شوف نزلة بقالها قد ايه
مبالك بقا البى ام دى جى الى تكريكها أصعب بكتييييييييييييييييييييير
لو حد فكر يكركها هتاخد قد ايه
ف وجودها فى الفهرس يعتمد على المشرفين او المراقبين لو نزلها كراك أكيد ان شاء الله يضيفوها و الى ممعهوش يشترى الطيارة مفيش مشكلة أستمتع بيها لغاية ما ربنا يفرجها و أشتريها بس بجد بجد بجد الطيارة لما تكون مشتريها بتكون ليها متعة غييير و بيكون ضميرك مرتاح
ده بقا قرار راجع ليك بس انا مبعارضش الكراك الويندز نفسه عندى متكرك أصلا
ف اتمنى توضحلى بقا وجهة نظرك بخصوص كده
تحياتى ..:shamrock:

معاك حق لازم ندعم الشركات لكن هي لازم تدعمنا برضو و متنزلهاش بتمن غالي مثل pmdg حتى expansionn pack بفلوس
انا الfsx بتاعتي شاريها مش منزلها
لكني انا هانزل الpmdg 777 لان اسعار pmdg مبالغ فيها جدا
شكرا على المرور
تحياتي

يا رب عايز ابقى طيار 28-08-2012 05:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالرحمن صبري (المشاركة 1248517)
معاك حق لازم ندعم الشركات لكن هي لازم تدعمنا برضو و متنزلهاش بتمن غالي مثل pmdg حتى expansionn pack بفلوس
انا الfsx بتاعتي شاريها مش منزلها
لكني انا هانزل الpmdg 777 لان اسعار pmdg مبالغ فيها جدا
شكرا على المرور
تحياتي

لاء مش مبالغ فيها ولا حاجة أسعارهم كويسة بس ده رأى انا براحتك انتا بقا
بس احسن طيارتهم الى هيا الPMDG 737 NGX 70$
يعنى 420 جنيه و لو شفت فيفا 2012 لما نزلت كانت بكام كانت ب500 جنيه
يعنى سعرها مش وحش و ان شاء الله ال777 تبقى بسعر أظرف
تحياتى:shamrock:

الساعة الآن 08:38 AM.