قديم 04-12-2010, 01:23 PM  
  مشاركة [ 965 ]
robymuhammed robymuhammed غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
robymuhammed مازال في بداية الطريق
robymuhammed robymuhammed غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
robymuhammed مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: شركة طيران سعودية خاصة تطلب مضيفين ومضيفات جويات

الف مبروك ياداعية انتي وميسون ونوني واحمد والحمد لله ان الكدبة دي مش استمرت كتير وعسي ان تكرهوا شيئا وهو خيرا لكم انا قريت ان في حد بيقول انه اتقبل وهتقعد ويتنج سنتين لا اله الا الله بس بجد كفاية بقي الوقت الي انتو ضيعتوه دا وكفاية عليهم اوي كدا انا مش عارفه اصبركم ولا اصبر نفسي بس عاوزة اقولك انه فعلا الشركات الكبيرة زي الامارتية والقطرة وناس مش بيبقي ليها وسيط وفعلا بتعمل يوم لكل المتقدمين بالسيفهات ويختاروا منهم الفكرة في ايه بقي ان معاهد الضافه دي بيكون عندهم خبر بكدا قبل اما الاعلان ينزل اصلا وبيرحوا كلهم باليوني فورم يقدموا هناك وبيبقوا مدربين علي السئله وعلي طرية الكلام وكلل حاجه بس دي كل الحكايه انا حضرت يوم للقطرية كان في الكس اول السنة دي ودا الي حصل بظبط وفي الاخر برضو البقاء للاصلح فحنا نقول الحمد لله ونركز شوية وناخد كورسات ونسعي ومعلشي خيرها في غيرها ان شاء الله وكفاية انه علي الاقل انا شايفة ان احنا بقينا نحب بعض اكتر وبقي في بينا حوار وبنسئل علي بعض وان شاء الله نقول لبعض علي كل جديد وبعدين في شركة اسمها ميدويست طالبين ليه مش نروح نقدم وناخد التريننج هناك حتي ولو مش هنكمل فيها ممكن بقي سعتها اي شركة تانيه تقبلنا لاننا مدربين وفي شركات كتير بتطلب مضيفات مدربين عشان يشتغلوا علي طول زي شركة الوتس مثر وشركة نيل اير فكروا كدا ويلا نبتدي انا بقالي سنة بلف علي الشركات لما رجلي ورمت
robymuhammed غير متواجد حالياً