قديم 25-01-2011, 01:28 AM  
  مشاركة [ 11 ]
الصورة الرمزية محمدالمصري
محمدالمصري محمدالمصري غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
محمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى محمدالمصري
محمدالمصري محمدالمصري غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

الصورة الرمزية محمدالمصري

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
محمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقديرمحمدالمصري يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى محمدالمصري
افتراضي رد: اكاديمية مصر للطيران المدني (2011-1-23)

أخلصها في 6 شهور علي أساس أجتهادي والله العظيم من فم طيار في مصر للطيران علي البوينج 777.300 وعندو 55 سنه يعني خبره كبيره قالي انا أعرف طيارين في مصر خلصو دراسه في جنوب أفريقيا بالتحديد في 5 شهور يعني ال عاوز يتعلم ويتغرب معلش ياعني هياكل الصخر يعني متغرب ومش رايح يلعب وفي في امريكا طالبه عرب كتير جدا جدا خلصو دراسه في 5 شهور انا أعرف طيار دلوقتي في شركة نسمه اير في مصر أتعلم في أمريكا الطيران بيقولي كنت بطير في اليوم 9 ساعات يعني ال مسافر ده بيموت نفسه و ال بيطير 9 ساعات في اليوم ده مش بالعقل كده هايخلص دراسة الطيران في 5 شهور أنا مش متحيز لأمريكا والله بس انا بشوف الاحسن ليا والأوفر
محمدالمصري غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس