قديم 07-04-2011, 01:45 PM  
  مشاركة [ 896 ]
مايا شريف مايا شريف غير متواجد حالياً
كابتن طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
مايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقدير
مايا شريف مايا شريف غير متواجد حالياً
كابتن طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
مايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: النقاش حول خطة توظيف ملاحى الخدمه الجويه بالخطوط السعوديه لعام 2011

jiokanda - خديجة - هند - عاشقة السراب
بجد يا جماعة مرسى ليكم خالص انا مستاهلش كل الشكر دة ربنا يخليكو لية يا احلى اصحاب فى الدنيا
ميسون
بصى انا عايزة اقولك ان مكاتب الخطوط دية اصلا ولا بتعرف حاجة وكمان بتدى معلومات غلط نفس المكتب الى انتى سالتى فية انا كانت صاحبتى سالة فية فى اخر شهر 2 وقالولها اكيد اكيد اول شهر 3 ولدرجة قالولها الاعلان هينزل بالظبط 3/5 فى اكتر من كدة ودخل مصدر موثوق قال 3/5 دة هيروحوا الهند او الفلبين حتى ساعتها دخلت وقلتلكو عشان محدش ينتظر فمتاخديش فى بالك كلام مكاتب الخطوط خلينا نحط امل ومنتاثرش بكلام حد بس انا اعتقد واحتمال كبير انهم هينزلوا فى 5 لان شهر 4 كلة هيكون فى سوريا فبلاش نفقد الامل احسن دة بجد احساس يموت وهيجيبنا الارض لو فضلنا حاسين بية ادعى انتى بس ربنا يفرجها علينا يارب
مايا شريف غير متواجد حالياً