قديم 17-06-2011, 07:29 PM  
  مشاركة [ 61 ]
الصورة الرمزية Cpt.Ǎỵ₥ạη
Cpt.Ǎỵ₥ạη Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً
مشرف سابق

شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 7 مشاركة
Cpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Cpt.Ǎỵ₥ạη Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً
مشرف سابق

الصورة الرمزية Cpt.Ǎỵ₥ạη

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 7 مشاركة
Cpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: ₪₪₪ الاسئلة والاستفسارات وحلول المشاكل للايفاو ₪₪₪

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

انا لسة مبتدئ في الايفاو ولسة مشترك فيها وفضلت اقرا كتير عشان احاول افهم كل حاجة من المنتدي
انا عندي كام سؤال ياريت حد يرد علي فيهم
طبعا الايفاو دي مجانية صح ؟

اكيد مجانية ,,

الثاني انا بطير بالطائرة و بعرف اعمل هبوط بس الي فقط مش بعرف اعمل يدوي ممكن يفيدوني في القسم التعليمي ؟

مافهمت وش تقصد في هذه النقطه ؟؟!!!

الثالث انا اللعب عندي مفيهاش مطارات كتير لاني منزلها التسطيب بالطريقة التانية و مفيهاش غير القاهرة بس في مصر انا عايز اعرف ممكن اشتغل بيها كدة ولا لا وهل عايز سرعة نت عالية و رامات جامدة ولا عادي

شووف المطارات مالها دخل المحاكي به جميع مطارات العالم لايشترط ان تكون محمل سنري معين لمطار معين ,, المطار الديفولت ماشي حاله ,,

اما بالنسبة للرامات الافضل تكون 4 جيجا او اعلى عشان وقت مايكون في ايفنت رح يكون فيه ترافيك كثير وتتجنب التقطيع ,,

ومعلش طولت عليكم وشكرا

بالتوفيق ,,
التوقيع  Cpt.Ǎỵ₥ạη
Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس