قديم 18-06-2011, 05:25 PM  
  مشاركة [ 63 ]
الصورة الرمزية Cpt.Ǎỵ₥ạη
Cpt.Ǎỵ₥ạη Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً
مشرف سابق

شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 7 مشاركة
Cpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Cpt.Ǎỵ₥ạη Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً
مشرف سابق

الصورة الرمزية Cpt.Ǎỵ₥ạη

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 7 مشاركة
Cpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: ₪₪₪ الاسئلة والاستفسارات وحلول المشاكل للايفاو ₪₪₪

اولا شكرا ليك عالرد كابتن ايمن انت افدتني جامد
بس بالنسبة للنقطة الثانية انا اقصد اني مش بعرف اهبط بالطائرة غير الي مش بعرف اهبط يدوي هل هتاثر علي حاجة وهل ممكن اتعلم في القسم التعليمي للايفاو ؟ دة قصدي
بالنسبة للنقطة الاخيرة انا اقصد يعني لما اكون تابع للديفيجن المصري لازم يكون عندي كل المطارات المصرية لان انا مش منزل اللعبة كاملة ومسحت اغلب المطارات اللي عندي بس في عندي مطارات كتير مفيش مشاكل الحمد للة
واسف عالاطالة وشكرا عالرد

لا يااخي القسم التعلمي كله درووسه نظرية عن النافجيشن و قوانين الطيران و غيرها و شغلات كثير ,, الاختبارات ايضا من القسم التعليمي ,,

بالنسبة للتعليم الهبوط راسل مسؤول التدريب في الديفجن المصري وانشاء الله يقدر يساعدك ويعلمك ,,

او عن طريق المنتدى في قسم الشروحات في مواضيع للطريقة الاقلاع والهبوط ILS او المرئي ,,

النقطة الثانية :

هل تقصد انك مسحت المطارات الديفولت اللي تأتي مع اللعبة نفسها ؟؟

على فكرة زي ماقولتلك المطارات البروفشنال مش ضرورية زي مطارات ايروسوفت او فلاي تامبا مش ضرووري انك تنزلها المطارات التي تأتي مع اللعبة تنفع ,,
التوقيع  Cpt.Ǎỵ₥ạη
Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس