قديم 21-06-2011, 05:16 PM  
  مشاركة [ 69 ]
الصورة الرمزية Cpt.Ǎỵ₥ạη
Cpt.Ǎỵ₥ạη Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً
مشرف سابق

شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 7 مشاركة
Cpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Cpt.Ǎỵ₥ạη Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً
مشرف سابق

الصورة الرمزية Cpt.Ǎỵ₥ạη

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 7 مشاركة
Cpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: ₪₪₪ الاسئلة والاستفسارات وحلول المشاكل للايفاو ₪₪₪

السلام عليكم

انا كنت طالب طلب اخير واسف لان طلباتي كترت

انا سجلت في مصر للطيران الفيرتوال بس لسة معنديش كول ساين هو ممكن يجيلي امتي

وحاجة تانية انا كل ما ادخل عالايفاب واعمل اونلاين يقفل ويقول لي invalid user vid or password

اية الحل واخر طلب انا اسف للاطالة هو انا قبل ما يجيلي الكول ساين ممكن اعمل رحلات اونلاين عادي وتتحسب الساعات ولا لا
وشكرا

الكول ساين اذا تأخر عن ثلاث ايام راسل ادارة الفيورتشال ,,

ممكن انت استخدمت الباسورد الغلط لانو في اثنين باسورد واحد لموقع الايفاو website password
& IVAN password ,, طبعا وقت ماتشبك اونلاين تستخدم IVAN password ,, وايضا تأكد من ID انك حطيته صح ,,

تقدر تطير من الحين عادي مش لازم كول ساين معين طير بكول ساين مثلا KLM وحط ثلاث ارقام من راسك او اربعة وطير او اي كول ساين ثاني وعدد الساعات رح ينحسب بالايفاو ,,
عدد الساعات يوميا بيتحدث الساعة 12 زولو ,,
التوقيع  Cpt.Ǎỵ₥ạη
Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس