قديم 02-11-2012, 09:52 PM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
افتراضي Windows 8 مع المحاكى أكس

بسم الله الرحمن الرحيم
تحياتى لكم أخوانى الأعزاء . أن شاء الله تكونو بخير و صحة و عافية
اليوم حبيت أزفلكم خبر سعيد شوية و ممكن يكون كتير من الناس تعلمه لكن هناك البعض لا يعرفه منذ حوالى الأسبوع صدرت النسخة النهائية لويندز 8 نظام التشغيل الجديد من مايكروسوفت
و حسب التوقعات فسوف يلاقى أستحسان العديد من المستخدمين . و العبد لله من اول الناس الى أشتروه أمس بعد محادثة طويلة مع كابتن جمال ربنا يخليه بخصوص تكريك الويندز انا يأست و ضميرى أنبنى .. فقلت بقا لمرة في حياتى أشترى ويندز
قمت اليوم صباحا بشراءه عن طريق موقع مايكروسوفت و أشتريت نسخة الداون لود مع السيريال
ب سعر 40 دولار (ألحقو قبل نفاذ العرض) و انا من الاساس منصبه بس حطيت السيريال عشان
يتأكتف صراحة الويندز ........ :ebdaa: خطييييييييييييير
جميل جدا بكل المقاييس بغض النظر عن واجهة المستخدم الى بتشبه اجهزة التابلت مثل الايباد و الاى فون كما يوافقنى الراى كابتن جمال ..
خفييييييف جدا على الجهاز و عند تشغيل أكتر من برنامج في نفس الوقت على الجهاز ما بتحس بالتهنيج ولا بطىء أبدا ... و أيضا في ناحية البرامج التى تتوافق مع ويندز 7 , تتوافق أيضا معه و لكن ليس جميعها بأستنثناء بعد البرامج .... و أيضا بعد الشركات مثل سكايب قامت بتنزيل أصدار خاص بالويندز الجديد و انا قمت بأخذ بعض الصور منه https://www.mediafire.com/view/?hjetalbi1u7z625
https://www.mediafire.com/view/?9cecv1jb7e5z6w2
طبعا هناك العديد من البرامج الاخرى ستكتشوفنها عند تنصيب الويندز غير الويندز ستور الى اول مرة أراه في ويندز او نظام تشغيل للكومبيوتر جميل جدا فيه العديد من البرامج المجانية و الى بمقابل مادى طبعا هذا شىء رائع لأنه سوف يعطيك الامان لأنك بتنزل من مكان موثوق مفيهوش أى فيروسات أو هاكات شىء مضمون في السليم يعنى
ده غير أهم حاجة طبعا المحاكى المحاكى أكس عليه جميل جدا جد جدا صراحة انا بقالى يوم منصب المحاكى عليه معطينى شغل روعة و غاية في الجمال ده غير بقا القوائم الموسيقية الى في الويندز و حاجات تانى كتير و العديد من المميزات الخاصة بالاستخدام اليومى و غير صفحة البدأ الى كنا متعودين يبقى مكتوب فيها Welcome و بلون واحد ممل .. في العديد من الخيارات و الالوان الى بتقدر تغيرها في الويندز و صراحة الويندز يستحق ال40 دولار D: انا حبيت أشارككم بفرحتى بالويندز الجديد و للعلم هناك ثلاث نسخ فقط من الويندز
Win 8 Normal , Win 8 Pro , Win 8 Enerprise

طبعا انا كمستخدم منزلى نسخة البرو كافية جدا لي نسخة الانتربريز مش هنحتاجه خالص فيها حاجات كتير و حشو كتير ملوش لزوم الا لأصحاب المصانع و المحال التجارية و السيرفرات الكبيرة و غيره
لذا أذا ستشترون أشترو البرو نسخة رخيصة جميلة رائع و لو هتنزلوه و تجروبوه مكرك برضوا كما تشائون بس انا بحب أنصح بالخير طبعا
و أى أسئلة بخصوص الويندز كمستخدم ليه أو شخص بيفكر يشتريه انا موجود
أسئلو براحتكو خالص ...

مع السلامة و ليلة سعيدة ان شاء الله
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً