قديم 28-12-2013, 10:50 PM  
  مشاركة [ 5 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

تنصحني ادرس في الاكاديمية المصرية لعلوم الطيران ولا لا
مع العلم مش مهم التكلفة

بالنسبة للتكلفة انتا لو حسبتها هتلاقيها هيا هيا فى المعيشة انتا مش هتروح تقعد فى الشارع و تاكل تراب :D بالعكس انتا هناك ممكن تدفع اكتر ، بالنسبة بقا للحاجات التانية انتا عندك اكاديميات كبيرة هناك فى امريكا مثل أيروسيم و دلتا دول ممكن اسعارهم للكورس 70 الف دولار او اعلى و بيكون فى مصاريف اخرى انما لو هتدرس هناك فى اكاديميات رخيصة ف أنصحك انك تدرس هناك عشان الافضلية فى التعيين للطلاب بتوع هنا و هتكون فاميليار اكتر مع الاير سبيس المصرى و الرستركشنز بتاع مصر و كده و غيره
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس