قديم 28-12-2013, 10:53 PM  
  مشاركة [ 6 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

لو سمحت حضرتك شايف موضوع البطالة اتحل ولا لسه ؟
و انهي احسن دراسة طيران قبل الكلية و لا مش لازم ؟
اه اللي مبدا القبول في مصر للطيران وعلى اساس بيختاروا الطيارين ؟
هل ممكن يقبوني و انا عندي 19 سنة ؟

شكرا

بالنسبة لموضوع البطالة لسه شوية و الموضوع معقد جدا مش هيتحل بين يوم و ليلة
انا عن نفسى افضل دراسة الطيران بعد الكلية بس انا معملتش كده بس انصحك انك تذاكر كويس و تخش كلية محترمة و لو هتدرس فى الخارج تعمل أيقاف قيد هنا و تروح تخلص رخصك فى خلال سنة او سنة و نص على الاكثر و ترجع تكمل كليتك عادى و اهو منها تاخد باكلريوس و منها تكون مستنى الاعلان بتاع مصر للطيران
مبدأ الاختيار فى مصر للطيران بيكون بناء على قوتك فى درجاتك و قدراتك ك طيار هتشتغل فى شركة زى مصر للطيران و نتايجك فى الاختبارات الى هيعملوهالك و مذاكرتك للABC Book بتاع ايجبت اير
الحد الادنى للسن بيكون مكتوب فى الاعلان وقت اعلانه فى الجريده الرسمية
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس