قديم 24-02-2014, 04:24 PM  
  مشاركة [ 15 ]
محمد ابراهيم الطيار محمد ابراهيم الطيار غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 19
تم شكره 48 مرة في 13 مشاركة
محمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقة
محمد ابراهيم الطيار محمد ابراهيم الطيار غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 19
تم شكره 48 مرة في 13 مشاركة
محمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقةمحمد ابراهيم الطيار يستحق الثقة

الطـريقة إشتعلت وتـمام .. بس انا لما نزلت البرنامج نزلته عـادي

وأعتـقد لازم يـكون في سيريال عشان نسجل البرنامج او إسم والباسورد .. مثل الـ FSpassenger

وأعتقد تسجيله هيفيد .. بس انا جرب أعمل الطريقة وإشتغلت وهحاول أدور على التسـجيل ..

وعـندي سؤؤال يا كـابتن .. هو بيقول لازم تفتح أبواب الطائرة 1 . 2 تمـام ؟

فتحت الأول وقالي البوردنج شغال يعـني الركاب بيطلعوا الطيارة بس ما فيش سلالم على الأبوب .. !!

والسـؤال الثاني انا لما بدوس shift + e + 2 بيجيلي الراديو .. مش بيفتح الباب الثـاني ؟

بالنسبة للسؤال الاول انا الصراحة بدي صورة للمشكلة عشان اشوف الحل لكن هل كنت انت واقف على احد البوابات ؟؟
انا الصراحة استخدم الايرباس اكس // ولكن متذكر كيف افتح البواب و اولا بتكبس shift+e وبينما الباب بفتح وتاتي اشارة مكتوب فيها main exit opening بسرعة بتكبس رقم 2 بدون ما تضلك كابس shift+e يعني لما تكبس shift+e على طول شيل عنها ولما تظهر الاشارة main exit opening اكبس رقم 2 و انشاءالله هيفتح لاني الحين جربتها
محمد ابراهيم الطيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس