قديم 25-03-2014, 10:59 AM  
  مشاركة [ 9 ]
الصورة الرمزية Pilot:Mohammed
Pilot:Mohammed Pilot:Mohammed غير متواجد حالياً
Çø Pilot

شكر غيره: 0
تم شكره 28 مرة في 12 مشاركة
Pilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقة
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Pilot:Mohammed
Pilot:Mohammed Pilot:Mohammed غير متواجد حالياً
Çø Pilot

الصورة الرمزية Pilot:Mohammed

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 28 مرة في 12 مشاركة
Pilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقة
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Pilot:Mohammed

أخي الكريم أنا أريد أن أعرف الملف المطلوب لأخذ فيزا دراسة طيران لجنوب إفريقيا

انا رحت هنا فمصر سفارة جنوب افريقيا فالمعادى واخدت ابلكيشن وقالولى المطاليب بتاعتهم
صورة 4*6 خلفيه بيضه مفيهاش فوتوشوب وباسبور صالح وكشف حساب والacceptnce letter من الاكاديميه اللى هدرس فيها وlife insurance لمدة 6 شهور فيما اكثر انا عملته لمدة 6 شهور فشركه momentum دفعت من على النت بالماستركارد ووصلتنى بوليسه التأمين فنفس اليوم وفالسفارة مع الابلكيشين هيدولك ورقتين كشف طبى على انك معندكش امراض من اللى موجودة عندهم وهتعمل اشعه على الصدر بس كل دا كلام روتينى ساهل خالص محدش بيرفض فالسفارة

انا اتبهدلت شويه عشان ماكنتش عارف الخطوات بالظبط بتتعمل اازاى بس انا معاك لو وقفت فاى حاجة او لو حابب تجيب الacceptance letter من الاكاديميه هتابعلك كل الاجراءات معاهم

بعد ماخلصت كل الاجراءات دى رحت ومعايا 6000 جنيه بدفعهم وباخد بيهم وصل بصرفه لما ارجع مصر عشان اخدهم تانى ودفعت 300 جنيه رسوم الفيزا

وسلمت الباسبور مفيش مقابله ولا شئ خالص بتسلم الورق والتأشيرة بتتحط عالباسبور فنفس اليوم بس بتاخدة بعدها ب10 ايام معرفش السبب ايه

تحياتى يارب اكون افدتك
التوقيع  Pilot:Mohammed

regulations are written in the blood of those whohave been lost in aviation

Pilot:Mohammed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Pilot:Mohammed على المشاركة المفيدة:
bouchelga (25-03-2014)