قديم 10-03-2008, 02:01 AM  
  مشاركة [ 18 ]
الصورة الرمزية Hend
Hend Hend غير متواجد حالياً
????

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Hend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيران
Hend Hend غير متواجد حالياً
????

الصورة الرمزية Hend

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Hend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيران
افتراضي رد: آخر قرارات الإدارة بشأن قسم الضيافة الجوية

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اكيد طبعا محدش يقدر ينكر مجهودك كابتن احمد وطبعا محدش ينكر انه اتعلم حاجات كتير اوى مكناش نعرفها انا عن نفسي اتعلمت كتير من ساعت مدخلت المنتدى هنا
بس والله انا اسفه جدا جدا وبكرر اسفى واعتذار من كابتن احمد ومن كل المنتدى واولهم كابتن احمد
انه صدر منى مشكله وعرضتها هنا فى المنتدى والله مش كنت اقصد اهز بصورتك او صورة المنتدى ادام حد ابدا بس كنت عاوزه اعرف المنتدى على اللى حصل معايه بس كنت غضبانه جدا اتمنى ان حضرتك تقبل اسفى واكيد المشكله اللى اتحطيت فيها حضرتك كانت بسببى
وانا والله بكرر اسفى وافضل اتأسف مليون مره ليك كابتن احمد شخصيه محترمه وفعلا والله مش هزعل ابدا انك تلغى عضويتى من المنتدى او حاجه من كده
انا فعلا اسفه جدااااااااااااا ويارب تقبل اعتذارى وكل مشرفين المنتدى وإدارة المنتدى على اى خلل سببته
وانا بجد بحمد ربنا انى دخلت المنتدى دلوقتى بالصدفه ولاقيت المكتوب ده علشان اكتب اعتذارى ادم الناس كلها ليك كابتن احمد وإدارة المنتدى
وفعلا والله اتبسط واتعلمت فى وسطيكم جدا
ليك كل احترام وتقدير
ربنا يوفقك يارب
Hend غير متواجد حالياً