قديم 23-08-2008, 09:48 PM  
  مشاركة [ 6 ]
الصورة الرمزية رائد الأفكار
رائد الأفكار رائد الأفكار غير متواجد حالياً
VATSIM Senior Instractor

شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 2 مشاركة
رائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقدير
رائد الأفكار رائد الأفكار غير متواجد حالياً
VATSIM Senior Instractor

الصورة الرمزية رائد الأفكار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 2 مشاركة
رائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: كيف احصل علي كول ساين ؟ و ماذا اكتب في Server داخل SquackBox ؟؟ ارجو الاهتمام

بجد بجد, انا مش عارف اقول ايه.....
انا بالمصري كده, كنت فعلاً "محتاااااس" , بجد ربنا يخليكوا انتو الثلاثة

بس عندي سؤال, كيف يتم المحادثة بين الطيار و البرج بدون تيم سبيك ؟

و كمان انا كتبت الـ id الخاص بي و اسمي و الايميل في هذا الموقع https://vateg.egyptair-va.com

ما الخطوة التالية ؟

طبعا الفاتسيم توفر ميزه جامده مووت وهي إن برنامج الإتصال نفسه يستخدم للتحدث مع المراقب ، فلست بحاجه إلي التيم الإسبيك ولا غيره

لو كنت عاوز تكون مراقب كلم الدايركتور علشان يبدا تدريب معاك على الإيميل [email protected] ، لو في حال مش عاوز تكون مراقب لست بحاجه لمراسله إداره الفاك ، هيه أساساً مش مسئوله إنها تدربك كطيار ، إحنا هنا رسمياً مندرب المراقبيين ، بندرب الطياريين جدعنه

مع تحياتي ،،،
التوقيع  رائد الأفكار
Abdelrahman M. Elfeky
Vatsim Senior Instractor I3
Vatsim Middle East ATC Training Director
رائد الأفكار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس