قديم 30-11-2008, 03:37 AM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية Hend
Hend Hend غير متواجد حالياً
????

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Hend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيران
Hend Hend غير متواجد حالياً
????

الصورة الرمزية Hend

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Hend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيران
Cool خبر حصرى للمنتدى انترفيو البحرين اير

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بقالى كتير مش دخلت المنتدى بسلم على كل اخواتى والكباتن الموجودين بالمنتدى وحشنى المنتدى
المهم
انى جالى اتصال من معهد الضيافه بالإسكندريه بأن شركة طيران البحرين اير طالبانى لتعمل معى انترفيو ضمن بنات المعهد بالرغم انى لم ادخل المعهد ولم انتسب اليه بس يمكن لانى بعت السي في تبعى لطيران البحرين وانا مش عارفه اروح الانترفيو وله لاء ارجوكم فيدونى
اول حاجه انا مش عاوزه موضوع لبس الجيب القصيره ومش عارفه الزى الرسمى تبعهم بيتوجب البس جيب قصير ام لا
تانى شئ مااعرف طريقة الانترفيو تبعهم تكون ازاى وايه الاسئله اللى هتكون
تالت شئ انها بإسكندريه وانا مش عاوزه اروح المشوار وانتم عارفين طبعا ان اكيد المعهد مش هيسبهم ياخدونى ويفضلونى عن اى بنت موجوده بالمعهد اكيد موقفى ضعيف لانى غير متدربه
برجاء افادتى ونصيحتكم لى بسرعه لان الانترفيو يوم الثلاثاء يعنى فاضل يومين ؟؟؟؟
حيرانه كتير ومش عارفه اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظره ردكم لى
شكرا لكل من يهتم بالرد عليه الله يوفق الجميع
Hend غير متواجد حالياً