قديم 13-12-2008, 09:38 AM  
  مشاركة [ 3 ]
الصورة الرمزية رائد الأفكار
رائد الأفكار رائد الأفكار غير متواجد حالياً
VATSIM Senior Instractor

شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 2 مشاركة
رائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقدير
رائد الأفكار رائد الأفكار غير متواجد حالياً
VATSIM Senior Instractor

الصورة الرمزية رائد الأفكار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 2 مشاركة
رائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: الي الاخوة الاعضاء و الادارين بدون زعل !

فعلا كلامك يا أحمد صح ميه الميه
انا ومروان وكثير من الشباب بنحاول نجاوب على الأسئله بس لاقيت نسبه كبيره بتسال نفس السؤال تقريبا ، ده دليل على المراجعه والبحث قبل البحث ، يعني هما لو كانوه دوره هيلاقه ، أنا مش بقول إني عارف كل حاجه ، إلي مش عارفه بدور عليه !!

برضه كزه مره الشباب إتنصحوه إنهم يقرأه مركز معلومات الطياريين في الفاتسيم
www.vatsim.net/prc
والله العظيم مفيده ، عن تجربه شخصيه وعن تجربه كثير من الشباب
إيه سر عدم القراءه انا مش عارف يمكن إن القارىء مثقف أساساً :iconloli::iconloli:

شيء أخير ، وده تخليص من أي شك فيه كمراقب ، كزه عضو إشتكه من مراقبيتي وانا ممكن أذكرهم بالأسماء كمان ، للأسف أنا بكون بتصرف ممعاهم بشكل طبيعي هما إلي بيغلطوه وبيتصرفه بالاوامر غلط ، أنا بس عاوز أوضح حاجه
الطيار بالنسبه للمراقب هوه ضيفه مستحيل يسيء ليه

القراءه غذاء الروح ، ده صحيح لعبه بس مش لعبه عاديه ، لعبه علشان تلعبها صح لازم تقرأ وتتثقف ، انا اعرف يمكن ثلاثه كان من هواه السيميولاتر وطاره في الفاتسيم والإيفاو ودرسه الطيران الحقيقي فعلاً قاله إنه مفيد بنسبه كبيره ، ده لأنهم كانه قارئيين بنسبه كبيره في المجال التشبيهي وبيستخدمه برامج وأدوات مثل الحقيقه ، أنا مش بقول خليكم زيهم بس على الأقل كنه نفس فكرهم

مع تحياتي ،،،
التوقيع  رائد الأفكار
Abdelrahman M. Elfeky
Vatsim Senior Instractor I3
Vatsim Middle East ATC Training Director
رائد الأفكار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس