قديم 14-02-2009, 01:15 PM  
  مشاركة [ 47 ]
s,s,s,s, s,s,s,s, غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
s,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى s,s,s,s, إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى s,s,s,s,
s,s,s,s, s,s,s,s, غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
s,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى s,s,s,s, إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى s,s,s,s,
افتراضي رد: اذا امامك الان هذا المجال وهذا المجال من تختار ؟ولماذا؟

بالنسبة للحربي انت بتحب تتامن علي مستقبلك ومستقبل اولادك يبقي حربي بس انت هتتعب شوية لاكن مش زي المدني علطول طالع نازل طالع نازل وانت فاهم ام الحربي هي التدريبات ولو في حالة طواري يبقي لعشت لموت وطبعا لو انت طيار جيد والعمر بيد الله يبقي هتنزل تاخد منصب جامد اويييييييييييييييييييييييي في الدولة زي السيد الرئيس مبارك كان طيار حربي والطيار الحربي بيكون اكثر لياقة واكثر مرونة من الطيار المدني طبعا مع احترامي للجميع انا عن نفسي عايز اطلع طيار مدني بس انت ممكن تخش حربي وبعد ذلك تحول وطبعا الشركات بتطلوب ذلك لان انت بتتعين سهل جداااااااااااااااا بس خلي بالك لازم تقدي علي الاقل 5 سنوات في الجيش فكر جيدا ولا تستعجل

يا هلا يالكابتن كلامك زيك فل بالضبط لكن انا مع احترامي ليك العسكري برده مش بالسهولة ده اذا كان احنا المدني وشايلين هم يبقى العسكري نعمل ايه ووسائط بقى وكده وشوف حسني مبارك كان ساعتها ايه عشان يبقى طيار عسكري عالعموم شكرا ليك جدا لمرورك الطيب وتحياتي لك
s,s,s,s, غير متواجد حالياً