قديم 23-05-2009, 12:57 AM  
  مشاركة [ 61 ]
الصورة الرمزية نزيه محمد
نزيه محمد نزيه محمد غير متواجد حالياً
خبير أنظمة جاليليو واماديوس
صاحب معهد نزية
لبرامج الحجوزات الإلكترونية

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
نزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقة

مشاهدة أوسمتي

نزيه محمد نزيه محمد غير متواجد حالياً
خبير أنظمة جاليليو واماديوس
صاحب معهد نزية
لبرامج الحجوزات الإلكترونية

الصورة الرمزية نزيه محمد

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
نزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقةنزيه محمد يستحق الثقة
افتراضي رد: كل ما يتعلق بدراسة نظم الحجز وكورسات اماديوس وجاليليو والاستفسارات الخاصة بها

هاى استاذ نزيه انا شاكر جدا على الايضاح الجميل ده بس انا كنت عايز اسال سؤال هوة انا اخدت كورسات مصر للطيران وهى على فكرة بقيت ب 1200 للمستوى الواحد واخدت كمان نظام اماديوس بس فى الاكاديمية بس هل شهادات مصر للطيران دى صالحة 5 سنين بس ولا على طول عشان انا واحد قالى كده بس هوة مش متاكد فياريت لو تاكدلى

نعم الشهادات صالحة للتقدم بها لاخذ ترخيص الاياتا لمدة خمس سنوات وهناك اتجاه للإعتماد على كورسات الاياتا اوفتا بدلا من الثلاث مستويات من مصر للطيران

عليك الاستفادة من شهاداتك والعمل على دراسة الاياتا اوفتا في اقرب فرصة بعد حصولك على عمل فورا

بالتوفيق
نزيه محمد
التوقيع  نزيه محمد

نزيه محمد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس