قديم 14-06-2009, 07:04 PM  
  مشاركة [ 59 ]
CAP86 CAP86 غير متواجد حالياً
A320 & B737 CL-NG Pilot

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
CAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيران
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى CAP86
CAP86 CAP86 غير متواجد حالياً
A320 & B737 CL-NG Pilot

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
CAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيرانCAP86 نجم متميز في خط الطيران
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى CAP86
افتراضي رد: عرض ممتاز للراغبين في الدراسة كمجموعة-بأميركا ولاية فلوريدا من Epic

سؤال بكم الإستماره أو تملى من فين و أيه المطلوب وهل لازم أكون مجمع مبلغ في البنك ؟ وشكرا و أكلم مين علشان أسأله و أسجل.و بالنسبه للتجنيد في مصر حيكون أيه أخباره هل سأخذ شهاده أني متخرج من أكاديميه.

متي ميعاد السفر و هل ينفع أسافر أنا و أبي إلي الأكاديميه لمعايناتها قبل الدراسه ؟ و عدد الساعات ب 50 ساعه الإضافيه كم حقيقي و كم مشبه.

فى انتظار رد اخى احمد علي كل اسئلتكم و استفسارتكم لانه هو صاحب العرض من الاكادميه و هو وكيلها و طبعا على اتصال دائم بها و انا لست اكثر من شخص عادى مثلكم يريد دراسه الطيران

مشكور اخ ميدو.
الاستمارة بدون رسوم و تبعتلي ايميلك و انا ابعتهالك.تملاها و تردهالي.يوم ما تروح عشان الفيزا لازم يكون معاك ما يثبت انك قادر على سداد المصاريف كبيان بنكي مثلا.انا اللي بتابع معاك التسجيل و كل حاجة.
بالنسبة للتجنيد طبعا نديك شهادة عشان تأجل لحاد ما تخلص دراسة

ميعاد السفر لسة ما تحدد.انا وصلي ايميل واحد بس من الاخ عبد العزيز و الباقي مافيش
ال 50 ساعة زيادة كلها واقعي
CAP86 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس