قديم 25-09-2009, 08:53 PM  
  مشاركة [ 2940 ]
الصورة الرمزية magedss
magedss magedss غير متواجد حالياً
طيار او لا طيار

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
magedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقدير
magedss magedss غير متواجد حالياً
طيار او لا طيار

الصورة الرمزية magedss

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
magedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقديرmagedss يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: خاص بالأسئلة والاستفسارات ..

ولا يهمك حبيبي اسئل براحتك ولا يهمك طالما انا اعرف حاجة انت عاوز تعرفها عمري ما راح ابخل عليك بيها

الـAirac ممكن تحمله من الرابط التالي :
https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=64930
فقط حمل الايراك التابع لنوع طيارتك يعني لو بتطير على PMDG حمل فقط الـPMDG:poster_dots:

بالنسبة لموضوع الـSTAR ده سهل وخليني اعملك كام صورة على الـFMC STAR في مطار دبي برضه علشان تتضح معاك الصورة

تقبل تحياتي

ربنا يخليك لينا و انا مستنى صورال star ...... معلش سؤال كمان بالنسبة ل ال sid المفروض هو طريق خروجى من المطار ... طب انا ممكن بعد الاقلاع اضغط على l nav فتتوجة الطائرة ل اول way boint من غير sid اية فائدة الsid اذن شكرا لك و تحيانى الحارة لك و مستنى الصور
التوقيع  magedss
طياراولاطيارهذا هو السؤال

magedss غير متواجد حالياً