قديم 10-10-2009, 05:59 PM  
  مشاركة [ 36 ]
عصام اسماعيل عصام اسماعيل غير متواجد حالياً
00000000

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
عصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقدير
عصام اسماعيل عصام اسماعيل غير متواجد حالياً
00000000

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
عصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: رابطة هواة الطيران التشيبهى بمحافظة الاسكندرية_ Alex- simuletor

هههههههههههه ,, والله فية ناس كتير يمسكو رابطة القاهرة اولهم اخويا الكبير كابتن/احمد حسن لانو بجد قدر يعمل اجتمعات طيران تشبيهي فوق الممتازة على مدار اربع سنين ولا اروع الصراحة وكان رمضان بالنسبة ليا يميزو الميتنج دة وانا معاكم اينما كنتم وحبة نزوركم وحبا تزورونا واللي ما بينا ساعتين:iconloli::iconloli:وبالنسبة للجروب فهو موجود بالفعل وهو جروب منتديات الطيران المصري (سابقا الله يرحمة بقى كنت بعتز بية جدا:iconloli:) ولو عاوزين جروب جديد انا معاكو واى وقت او ميتنج اعديلك بلاد ودية نمرتي 0183033781

ولازم طبعا نعمل فيلم لينا كدة بس قول بسم الله ,,,تحياتي لكم جميعا يا كباتن

اهلا بك يا كابتن ميدووو فى كل الاوقات وشكرا على رقم موبيلك وطبعا احنا مانستغناش عنكم ابدا
بلنسبة للجروب انا دخلت من شهريين على الفيس بوك وعملت ريسيرش عن الفلايت سيم جروب مالقتيش جروب لمصر لقيت كل الجروبات اجنبية يظهر ان الجروب اختفىىىىى
مافيش مانع نعمل واحد جديد واذا كان موجود يبقى نعملة ريفريش ....عشان الناس تشوفة
تقبل تحياتى
التوقيع  عصام اسماعيل
عصام اسماعيل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس