قديم 30-12-2009, 09:10 AM  
  مشاركة [ 2 ]
paradies paradies غير متواجد حالياً
احمد تذاكر

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
paradies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى paradies
paradies paradies غير متواجد حالياً
احمد تذاكر

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
paradies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى paradies
افتراضي رد: مصر تشتري طائرات مقاتلة ف-16 الأمريكية

الخبر جميل بس اشمعنى التسليم في بدايه 2012
هوا طبعا الاف 16 لي بتيجي للدول العربيه بمواصفات خاصه عن لي بتروح لاسرائيل ويعني كتر خير الاداره الامريكيه من اول ما قامت ليومنا هذا بيخدموا الشعوب العربيه بالمواصفات لي بيدوهالنا في جميع انواع الاسلحه وبعدين مش هنقف على الاسلحه العاديه واسرائيل عندها رؤوس نوويه .
ويوم ما قلنا دوله اسلاميه معاها رؤوس نوويه هتسند على الاقل الدول الاسلاميه التانيه كله بقى بيقول انها دوله تدعوا للارهاب وزعزعه المنطقه طيب يا جماعه دا في ناس في وسطكم عندها رؤوس نوويه دول مش بتوع زعزعه في المنطقه ولي بعيده عنكم حبتين دول لي هيزعزعوها وبتدعوا لمقاطعتها والعدو الكبير بتاعكم عايزين تطبعوا معاه .
دا مش موضوعنا صحيح بس لازم موازين القوه تتعدل علشان على الاقل نطبق قول الله تعالى"واعدوا لهم ما استطعتم من قوة ورباط الخير ترهبون به عدو الله وعدوكم"... وحطيتلكم تحت ترهبون خط علشان محدش يقول اننا بقول نحارب .
تحياتي لكم ؛؛؛
paradies غير متواجد حالياً