قديم 06-03-2010, 05:46 AM  
  مشاركة [ 12 ]
الصورة الرمزية captain_medo
captain_medo captain_medo غير متواجد حالياً
كابتن طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
captain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

captain_medo captain_medo غير متواجد حالياً
كابتن طيار

الصورة الرمزية captain_medo

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
captain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقدير
Welcome رد: مشروع جديد ينطلق بة الجرافيك الى افاق عالية ,ارجو المساعدة بدون احباط او فتى (للخبراء فقط)

ده انت مشكله يا ميدو والله ههههههههههههه
حلوه الفتايين دى

وتشجيع الفتيه الحلوه

بس انا قريت الردود فى الموضوع كله
لقيت كلمه صعب
صعب مش مشكله
صعب ولكن مش مستحيل واحده واحده وهنوصل والله
وانا متابع معاك الموضوع ده لانى فاتنى الموضوع الى قبل كده
وانا ملييش فى موضوع البرمجيات وكده ولكن هى مش كيميا اتعلم وربك ي يسر الحال
واصل من غير فواصل يا ريس
وربنا معاك
mirage

حبيبي كابتن ميراج دة مش من فراغ دة من الفتى العظيم اللي مالوش مثيل اللي كان في الموضوع القديم والمشكلة اني كاتب للخبراء فقط بس كانو فاكرني بهزر وكل واحد دخل يعمل فيها عنتر فجلة ومفيش يوم واثبتلهم العكس ومشوفنهامش في المشروع تاني ياجدع :poster_dont:

بص يا معلم
اظن ان البرنامج ده FENCEBUILDER PRO
الى كان كابتن احمد سلامه مش لاقيه وكانت روابطه منتهيه وهى فعلا منتهيه شويه سيرش وجبنا البرنامج

معلومات عنه
https://secure.simmarket.com/fsaddon-...lder-pro.phtml

التحميل

https://www.megaupload.com/?d=KKGHDZ88

وربنا يسهل بقى
ولو فى برامج تانى قولوا وانا ادور وان شاء الله نلاقيها
mirage

الف شكر على الرابط يابو المراريج كلهم بس فية مشكل صغنن وان البرنامج دة للاكس بس ولا يهمك انا اتعلم الطريقة الاول اللي هشتغل بيها ولو وقفت في حاجة هاجيلك اكيد يا باشا ,,الف شكر يا جميل
captain_medo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس