الموضوع: هل يعقل
قديم 25-05-2010, 06:49 PM  
  مشاركة [ 66 ]
فاطيما1984 فاطيما1984 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فاطيما1984 مازال في بداية الطريق
فاطيما1984 فاطيما1984 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فاطيما1984 مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: هل يعقل

الاخت فاطمة اللى عمالة تقول بعرف فى علم الغيب وساحر ومشغوذ وحاجات غريبة كده حضرتك لو بتعرفى ترجعى الكلام كويس انا بقول الفترة اللى فتح فيها المعهد بتاعكم ولحد دلوقتى لو قارنها بنفس الوقت اللى كان معهدنا شغال فيه هتشوفى فرق الناس اللى اشتغلت كويس وياريت لما تيجى تعلقى مش تعلقى على نقط معينة وتهربى من باقى النقط وتقولى علم الغيب وحاجات غريبة الكلام على الماضى مش المستقبل لو معهدكم مثلا فتح من سنة او اتنين
هاتيلى احصائية بعدد الناس اللى اشتغلوا فى الفترة ديه لحد دلوقتى من عندكم وانا هقولك من عندنا كام فى نفس الفترة وهتشوفى الفرق.
الاخ مازن معتقدش اى واحد فينا بيدافع عن حاجة بيحبها يبقى بياكل من وراها عيش عشان ده فعلا كلام مش كويس فى حق حد وبعدين حضرتك اقرئ اللى مكتوب هتلاقى كل واحد بيقولك انا اتقدمت ورفضت تفتكر فعلا لو مش واثق فى المعهد ده من الاول كان هيقدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاخت نسمة كلامك محترم جدا وانا بحترم كلامك بس عايز اوضح لحضرتك معلومة ان احنا داخلين ندافع على الاهانات اللى نتعرض ليها من ساعة لما ربنا كرم البنات والشباب عندنا واشتغلوا الحمد لله فى اسرع وقت.

لا حضرتك تقدر ترجع الكلام يا استاذ مينا حضرتك قولت لو المعهدين مش يتقارنوا ببعض حتى لو فترة زمنية متساوية معتقدش انى كاتبة لحضرتك 50 سطر وانا مش كنت واخدة بالى انت كتبت اية كمان عايزة اقولك انهم عملولى اختبار نظر فى مصر للطيران اطمن وتقدر تتاكد من مشاركة حضرتك من رباب مشرفة القسم احتمال المشاركات الى اتحذفت تكون عندها لحد دلوقت وكمان حضرتك بتتكلم عن المعه عندنا ومش عارف فاتح بقالة اد اية بتقول سنة او سنتين لا لللاسف اقدر اقول لحضرتك انة مكملش سنة فاتح ونصيحة منى لحضرتك بعد كدة ياريت لما تتكلم مع حد فى اى موضوع تكون مجمع للمعلومات الصح عن هذا الشى لان عدم ادراكك للمعلومات الاساسية هيعطى لمشاركة حضرتك نوع من الاهمال لانك بتحكم على شى مش مجمع عنة معلومات كافية ولللاسف اهم معلومة المعهد فاتح من اد اية يعنى ابسط الاشياء ومفيش هروب من الرد ولا حاجة انا رديت على كل كلمة قولتها مش ذنبى ان حضرتك ركزت فى نقطة المستقبل بس ان فى الموضوع دة مش هتلاقى اكتر من مشاركاتى يبقى اظن مينفعش انا الى يتقلى كلمة هروب وعامة انا كل مشاركى 20 سطر يعنى كتير يعنى برد على كل واحد فى اى نقطة بيطرحها مفيش داعى من الكلام الغريب والى مش فى محلة الى حضرتك بتقولة دة
فاطيما1984 غير متواجد حالياً