الموضوع: هل يعقل
قديم 26-05-2010, 10:34 AM  
  مشاركة [ 73 ]
فاطيما1984 فاطيما1984 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فاطيما1984 مازال في بداية الطريق
فاطيما1984 فاطيما1984 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فاطيما1984 مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: هل يعقل

اولا يا اخت فاطمة انا عارف ايه اللى بقوله كويس ومش انتى اللى هتقوليلى انا قلت ايه ومقلتش ايه وانتى للاسف برده بتتعمدى تهربى من الحقيقة بكلام فارغ ملهوش اى علاقة بالى بقوله
ثانيا انا مش محتاج الم حاجة عن المعهد بتاعك ده عشان هو اساسا ميشغلنيش فى اى حاجة ولا يهمنى مين بيدرس فيه ولا اتفتح امتة ولا هيتقفل امتة دا مش حاجة تهمنى .
ثالثا : لو المعهد بتاعك اتفتح بقاله اقل من سنة شوفى اللى اشتغل من عندك فى الفترة ديه وشوفى اللى اشتغله من عندنا فى نفس الفترة
رابعا: الاهم يكفينا فخرا ان اغلب الشركات المحترمة تاتى اللى المعهد بنفسها ودا بيدل على احترام الشركات للكابتن اسامه (ربنا يباركه) ولمدام ميرفت (ربنا يخليها) ودليل على ثقة الشركات فى المعهد والطلاب الموجدين بيه.
خامسا : انا ولا يهمنى اعرف نظرك حلو ولا وحش عشان تقوليلى عملولى اختبار ومعملوليش اختبار وكفاية انك قلتى اختبار فى مصر للطيران كده بصراحة اقنعتينى

thanx ليك استاذ مينا على ردك الجميل ولو انى شايفة انهم فى المعهد عندكو مش دربوكوا كويس على السيطرة على الاعصاب والتحكم فى نفسك ومهما قالك الى ادامك تحاول الرد علية بطريقة مش مهينة لا بطرريقة تخلية هو يتحرج وميكونش عارف يقولك اية لان فى الانترفيوهات بينرفزوا الشخص لاقصى درجة عشان يشوفوا درجة استيعابك فى الطيارة لللاسف انا حبيت اشترك فى الموضوع دة كنت فاكرة انى هلاقى اخلاق وطريقة مضيفين ادربوا عليها فى معاهدهم كويس بس لللاسف اكتشفت انى الوحيدة الى بتكلم باسلوب كويس ومحترم والكارثة ان باقى الناس الى بتتكلم بطريقة محترمة جدا وفى غاية الاخلاق مش خريجين معاهد ضيافة يعنى مثلا الانسة اية تقولى كلام غريب روحى وطمطم وفى الاخر خلتنى مدام دة غير تجريحها فى صاحب المعهد انة دبلوم تجارة وبنتة مش عارفة اية وكذا وكذا متعدش اية بصراحة عملت معاية الواجب وزيادة دة غير حضرتك تقول على المعهد بتاعنا المعهد( المعهد بتاعكو دة ) وطبعا لاداعى ان اقول لحضرتك اسلوبك جميل جدا فى الكلام لالا يا جماعة المعهد فعلا فلة شمعة منورة وبيخرج بنات وشباب مية مية على العموم انا فعلا دلوقتى اقدر اعترفلك بحاجة مهمة جدا اكتشفتها وانا بكتب الرسالة دية انى الحمد للة اختارت المكان الصح لتعليمى اصول الضيافة والمعهد بتاعى لو كان حتى تحت السلم ولا مشتغلش منة حد فيكفينى انة علمنى ازاى اقدر اسيطر على نفسى واسيطر على اعصابى ومهما حد اتكلم معاية بطريقة مش كويسة اعرف انا ارد علية بطريقة افضل واحرجة كمان دة الى انا اتعلمتة من معهدى من مادة تنمية الموارد البشرية رغم انى اعترف انى كنت غير كدة قبل ما ادخل المعهد بس الحمد للة المعهد لية فضل علية فى حاجات كتير جدا مش هقدر اعدهالك بس من وجهة نظرى ان دية اهم نقطة انا اتعلمتها منهم على العموم ربنا يكرم كل واحد فى معهدة ويكون فاتحة خير علية
فاطيما1984 غير متواجد حالياً