الموضوع: هل يعقل
قديم 26-05-2010, 02:04 PM  
  مشاركة [ 79 ]
فاطيما1984 فاطيما1984 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فاطيما1984 مازال في بداية الطريق
فاطيما1984 فاطيما1984 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فاطيما1984 مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: هل يعقل

اعتقد انك بتغلطى لان مش من الاخلاق انك تشتمى وياريت لو سمحتى ملقتيش اخلاق مضيفين تتناسب معاكى ياريت تنسحبى وتدورى عليها لانك اهنتى كل حد اتكلم معاكى تمام انتى مضيفة محترمة ةاخلاقك اخلاق مضيفين زى مبتقولى وللاسف اهلنا معلموناش نتحكم فى اعصبنا لان التربية من البيت مش من المعهد يا جماعة مينا او سمر او اى حد من زمايلى المحترمين ياريت نوقف الكلام بس انا سالتك مليون مرة ادينى اى رقم ترخيص لمعهدك لو سمحتى واسماء الى اتقبلو فى الامارات والعربية واليمنية ومصر للطيران بعد اذنك لوكلامك دة صح

اية اولا انا مش غلطت فى حد وشتمت دية مش من اخلاقى وتربيتى اطمنى ولو كنت كدة فعلا مكنتش اتقبلت فى اكتر من شركة الامريتس ومصر للطيران واقدر اقولك انهم قبلونى من اسلوبى اللبق فى الحديث وانى بعرف اتكلم كويس من غير تجريح حد وانا اتحداكى لو جبتيلى كلمة واحدة اهانة ليكى او لاى حد اتكلم بالعكس انتوا كلكوا بتغلطوا وغلط ملهوش اخر وفى النهاية انابرد باسلوب محترم تفتكرى يا اية لما اكلمك انا اشتغلت ومعهدى كذا وكذا تقومى انتى رادة علية ياروحى ويا طمطم ويا مدام ولما مجبش سيرة معهدكو باى شى مش كويس يعنى شتيمة وغلط ( مع العلم ان تجارب الناس الى قدموا عندكو كويسة او وحشة دية تجارب مش سب علنى بدون شواهد ) وانتى فى الاخر تقوليلى صاحب معهدكو كذا وكذا وبنتة كذا وكذا ومعندكوش مضيفين وحد يقولى المعهد دة على اساس انة كشك سجاير تفتكرى دة اسلوب كويس فى الحديث من واحدة مغلطتش فى اى حد اتكلم معاها ولا حتى غلطت عن معهدكو ومع كل هذا عايزانى اقول دية اخلاق مضيفين لا يا اية يبقى كدة انا بكدب على نفسى وعليكو ورغم هذا معتقدش انى غلطت غلطة مهينة وفظيعة زى ما انتى غلطتى وانا للمرة المليون مش هديكى اى ارقام لاوراق تخص المعهد لانة مينفعش واظن انك اتاكدتى من راى دة من عضوة قالت كدة الموضوع مش محتاج اوراق الموضوع محتاج تفتيح مخ وخبرة بالبيزنس فى وجهة نظرك يا اية انتى واحدة فاتحة مشروع تجارى وعمالة تنزلى اعلان ومنتشرة ومكانك باين بذمتك لو انتى مش دافعة الضرايب مش هتخافى وتكشى ومش تنزلى اعلانات وتعملى مكانك فى مكان مدارى عشان الضرايب مطبش عليكى وتطالبك بالى عليكى اية الموضوع محتاج دماغ تفهم وتفكر وتستوعب الاشياء الى حوليها مش اوراق طيب ماحنا لو مش عاملين اوراق اكيد لازم نعمل اوراق مزورة ولو انتى عيزاها اديكى ارقامها استفدتى بقى انتى اية من الاوراق دية يا اية لعاشر مرة الموضوع محتاج دماغ تفكر مش عين تشوف العين ياما بتشوف المزور والصادق لكن المخ هو الى بيكتشف الحقيقة وانا كمان مش اتكلمت على التربية خالص ومجبتش شيرتها انا جبت سيرة اخلاق المضيفين لان اخلاق المضيفين دية حاجة تانية ومختلفة عن الاخلاق العامة تماما اخلاق المضيفين الى بيميزها عن اخلاق الناس العادية الصبر وطولة البال وتحمل الناس وكيفية التحكم فى اعصابك وكيفية الرد بادب واخلاق دون نرفزة مهما الى ادامك نرفزك دية اخلاق المضيفين الى بتميز اى واحد عادى عن واحد مضيف ولو كان كلامى غلط مكنوش عملوا تيستات لاختبار اعصابك تحت الضغط وسالوكى اسئلة متتسالش عشان يشوفوا مدى استيعابك دة الى انا اعترف حقا انة مش موجود عندكو واظن اكتر من عضوة علقت على اسلوبكم مش انا بس
فاطيما1984 غير متواجد حالياً