قديم 16-07-2010, 10:04 PM  
  مشاركة [ 63 ]
الصورة الرمزية sad girl 2
sad girl 2 sad girl 2 غير متواجد حالياً
نوران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

sad girl 2 sad girl 2 غير متواجد حالياً
نوران

الصورة الرمزية sad girl 2

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: افتتاح شركه جديده للطيران فى مصر تدعا نسما للطيران واكيد هتحتاج ضيافه

ياريت ياجماعه منخرجش عن سياق الموضوع ونعد ننعى حظنا انا كاتبه الموضوع ده عشان افيد الناس لو سمحتو متحاولوش تحبطو الناس هنا بجد انا زهقت من طريق تناول مواضيعى هنا بيتقلب لشات او قهوة ولوسمحت ياعدوله لما تبقا عاوز تقولى كلام تقولهولى على الخاص انا مفيش مابينى وبينك حاجه ومعرفكش عشان تتكلم معايا كده وبجد انا زهقت وده اخر موضوع هنزله هنا ........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
sad girl 2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس