قديم 27-07-2013, 10:35 AM  
  مشاركة [ 10 ]
الصورة الرمزية OmarAbdelmajid
OmarAbdelmajid OmarAbdelmajid غير متواجد حالياً
Pilot

شكر غيره: 0
تم شكره 29 مرة في 27 مشاركة
OmarAbdelmajid مازال في بداية الطريق
OmarAbdelmajid OmarAbdelmajid غير متواجد حالياً
Pilot

الصورة الرمزية OmarAbdelmajid

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 29 مرة في 27 مشاركة
OmarAbdelmajid مازال في بداية الطريق

بسم الله الرحمن الرحيم
احب أقولكم الى خلانى ادخل فى المنتدى الجميل دة بجد اولا حبى الشديد للمجال دة وثانيا الناس الجميلة الموجودة فى المنتدى دة وحبهم للمساعدة الى شفته فى ال 3 ايام الى فاتت من متابعتى ليهم وخلانى انى ادخل فى المنتدى دة طلبا للمساعدة منهم.

معلش على الإطالة بس كان لازم اقول الكلاة دة الحقيقة عشان حد يرد عليا هنا

هادخل فى الموضوع بقى عشان شكلى هاتضرب هنا

اولا انا اسمى على ومتخرج من كلية تجارة عين شمس دفعة 2010 والحمد لله ربنا كرمنى وشغال فى شركة محترمة فى الغردقة ، من اسبوع بالظبط لقيت فى الجرنال ان فى اكاديمية تعلن عن تدريب فى مجال الضيافة الجوية فقمت اتصلت بيهم واستفسرت عن كل حاجة بس كان سؤالى بقى ازاى هاضمن انى اشتغل بعد الكورس وازاى اتاكد من ان الشهادة الى هاخدها هاتكون معتمدة اقدر اقدم بيها فى اى شركة طيران ، بس اهم الحاجة الواحد يؤمن بقدراته وشغله هو الى هايخليه يبقا مقبول فى اى شركة بس برده الشهادة والتدريب حاجة مهمة ولا غنى عنها وبمى انى بعشق المجال دة ونفسى اطير فى حته من وانا صغير فحبيت انى ابدأ بالبحث فى المجال دة وانا سنى صغير شوية 22 سنة واتمنى انى الاقى المساعدة هنا ان شاء الله.

الأكاديمية اسمها أكاديمية أتيس للطيران

معلش اعذرونى على الإطالة بقى اعتبرونى ضيف عليكوا لغاية لما ربنا يسهل ان شاء الله وابقى مضيف زيكوا، وساعتها هارغى وهاصدعكم ماتخافوش

Try these airlines to start working (send e-mail, call them, apply online...) : If you want to work in Egypt: Nesma Airlines, Air Arabia Egypt, Air Cairo, EgyptAir Express, Air Sinai, AMC airlines, Cairo Aviation, Petroleum Air Services.
Out of Egypt: Jazeera Airways (Kuwait), Gulf Air (Bahrain), Qatar Airways, Emirates, Etihad Airways, Air Arabia, Fly Dubai... Good Luck Sir

Sorry this subject it's since 2012
OmarAbdelmajid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس