الموضوع: ازاى تبقى رخم
قديم 27-08-2009, 02:32 AM  
  مشاركة [ 9 ]
محمد زيدان 86 محمد زيدان 86 غير متواجد حالياً
عايش لمصر ولحبيبتى

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
محمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى محمد زيدان 86 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى محمد زيدان 86
محمد زيدان 86 محمد زيدان 86 غير متواجد حالياً
عايش لمصر ولحبيبتى

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
محمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى محمد زيدان 86 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى محمد زيدان 86
افتراضي رد: ازاى تبقى رخم

قول نكته طويلة أوى وتعالى عند أخرها وأعمل نفسك نسيته

كل ما حد يقولك حاجه عيدها بس على هيئة سؤال مثلا هايقولك "مش أنا اتجوزت" قوله "أتجوزت؟!" هايقولك "اه الشهر اللى فات" قوله " الشهر اللى فات؟!" ..... و هكذا

واحد تانى بقى دقق فى ملامحه بص لودانه وشعره وكده

و أنت فى المول ماتمشيش عادى لأ أفضل نط لحد ماتوصل للمكان اللى رايحه

مش كده وبس أى حاجة تقابلك فى سكتك طبل عليها

لو قاعد بتتفرج أنت وصحابك على فيلم وفاضل 5 دقايق قوم غير القناة شد الفيشة أعمل أى حاجة لحد الفيلم مايخلص وميعرفوش النهاية

سيب إاشارة العربية الشمال شغاله لمده 5 كيلو متر من غير ماتلف و بعدين اطفيها و كمل طوالى

أول ماتشوف كيس كاتشب على الأرض دوس عليه برجلك طرطشه على بنطلون اللى جنبك وقوله كنت بشوفه فاضى و لا مليان

لو فى مناسبة فيها دى جى أستلم بتاع الدى جى بأغنية يشغلهالك ولوشغلهالك أستلمه يكررهالك علطول عشان بتحبها•

لو واقف جنب حد بيعد فلوس و فى وسط ما هو بيعد قول اى
رقم عشوائى زى 423

وممكن بردو تعمل الحوار دة مع حد من صحابك

ملحوظة صغيرة :لو اتضربت أنا مليش دعوة

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
بعملها كتيييييييييييييييييير في صحابي
وبرضه بترسي علي علقه
هههههههههههههه

:iconloli::iconloli:
عندهم حق بامانة