قديم 13-09-2010, 01:16 PM  
  مشاركة [ 10 ]
الصورة الرمزية salma_osman
salma_osman salma_osman غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
salma_osman مازال في بداية الطريق
salma_osman salma_osman غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

الصورة الرمزية salma_osman

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
salma_osman مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: ابراء ذمة وتنويه ( معهد الضيافة الجوية بالاسكندرية )

بسم الله الرحمن الرحيم وكل عام وجميع الامه الاسلاميه بخير ايوه يانهي اننا دخلت المعهد ودرست في ولاكن بعد ان اتممت دراستي كامله وطلبت الشهاده التي تثبت دراستي بالمعهد رفضوا ان يعطوني الشهاده بسبب ان كان في سيده مسؤله في المعهد بس بدون ذكر اسمها كانت توجد بيني وبينها خلافات وبالتالي لم يقدموني انا وبعض زملائي لاي انترفيو ذلاك هي تجربتي يا نهي بس الحمد الله ربنا وفقني وعثرت علي معهد اخر في الاسكندريه قمه ي التفوق والامتياز وربنا كرمني وبدرس بهذا المعهد المحترم حاليا وبتقدم لعده انترفيوهات وان شاء الله قريبا عندي فاينال في احدي شركات الطيران الكبري وذلك بفضل الله ثم المعهد الذي ادرس فيه حاليا اي استفسار يا نهي وربنا يوفقنا جميعا

اولاً يا انسه ايمى ما فتكرش انك درستى ونجحتى وانتظمتى فى حضور المحضارات واى مسؤل من المعهد حيرفض يديكى الشهادة لان جميع الشهادات تعتمد من الغرفة التجارية وتسلم للدارسين من خلال المسؤلين ويقوم المعهد بأقامة حفلة تشجيعية دون دفع اى مصاريف ولا تكاليف واعطاءك الشهادة ويقوم بتكريم الطلاب المتفوقين بأعطائهم جوائز لمجهودهم وتفوقهم وملحوظة انا طالبة فى المعهد ولى الشرف لان اكون ضمن طلاب هذا المعهد وانا كمان المعهد اختارنى انا وبعض من الزملاء المنفوقين لالتحاقنا بدورة الاياتا ولم يطلب منا اى مصروفات اضاية والحمد لله نجحنا فى دورة الاياتا بتفوق وهذا الفضل يرجع لكابتن اسامة بعد ربنا طبعا بس حقيقى هو اعتبرنا مثل ابنائه ومسبناش لحظة واحدة ووقف بجانبنا لحد ما اخدنا ايضاً شهادة الاياتا المعتمدة من كندا فا مفتكرش بعد كل ده ممكن يكون حد حيرفض او يكون انتى فى خلاف مش عارفه خلاف ايه اللى حيكون موجود بينك او بين الشخص اللى تقصديه اظن انك ممكن تكونى اد اولاده فا مش حيحطك فى دماغه اصلا وربنا يوفئك فى مستقبلك سواء كنتى فى المعهد او مش اى معهد ربنا يديكى على اد نيتك
التوقيع  salma_osman

salma_osman غير متواجد حالياً