قديم 11-12-2010, 03:26 PM  
  مشاركة [ 1065 ]
الصورة الرمزية Doda gh
Doda gh Doda gh غير متواجد حالياً
مساعد طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Doda gh مازال في بداية الطريق
Doda gh Doda gh غير متواجد حالياً
مساعد طيار

الصورة الرمزية Doda gh

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Doda gh مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: شركة طيران سعودية خاصة تطلب مضيفين ومضيفات جويات

والله ياجماعه مش عارفه اقولكوا ايه
بالرغم انى متقبلتش وبرضو حطونى على الويتينج بس برضو بدعى ربنا
يكون برضو ظننا بيها مش فى محله بالرغم كل الكلام التقال ده برضو الله اعلم
لان لو هى طلعت فعلا صادفه فى كل كلامها ده هيبقى من مصلحتنا برضو لانها اكيد هتكون عامل مساعد لينا لانها ممكن توصلنا لحلمنا ولو طلعت فى الاخر مجرد دعاية فإحنا برضو مخسرناش حاجه بالرغم انى لما عرفت انى اترفضت نفسيتى تعبت جدا ومبطلتش عياط والدنيا اسودت فى عنيا مرة واحده وحسيت انها بجد فرصه كبيرة وضاعيت منى

بس الحمد الله على كل شىء
ياريت بقى ندعى للبنات التقبلوا عشان لان لو اشتغلوا وطاروا ان شاء الله ساعتها هيبقى شكلنا وحش اوى وهنبقى ظلمنا الناس ع الفاضى

انسوا بقى الموضوع ده وادعوا ربنا يوفقنا ويحققلنا حلمنا ان شاء الله

(على فكرة انا بقول الكلام ده وأجرى على الله انا ولا من الاكاديمية ولا ليا علاقة بيهم ولا اعرف حد منهم معرفة شخصيه )
ده مجرد كلام حسيت بيه اوى ودخلت اقوله.......

انا معاكي في الكلام ده وقلت قبل كده اننا كبرنا الموضوع وادناه اكبر من حجمه وكل ده ع ايه مش في داعي بجد لكل ده والموضوع انتهي وكانت تجربه جميله وخلاص والناس الي اتقبلت هتعرفنا هيحصل معاهم ايه لو مش كان في حد اتقبل كان اه ممكن الشك ده يزيد كده بس مالوش داعي الظن ده وبلاش نسبق الاحداث وانا شايفه اننا مش خسرنا حاجه خالص الحياه كلها تجارب ومحدش حياته بتقف عن تجربه فشل فيها
وكمان معهد زي الي في اليكس اتعامل معاهم ومايا بتدرس فيه ونجحت فعلا والناس دول ليهم اسمهم لو كانوا شاكين في حاجه اكيد مش كانوا هيبعتوا الطلبه بتوعهم ولا كانوا استضافوهم زي ما مايا قالت قبل كده
بصوا ياريت نهدي الموضوع بقي عشان احنا كده ممكن نكون بنظلم ناس مالهاش ذنب والظن ده اكيد كلكم عارفين انه اشد من القتل
وانا لا من الاكاديمي ولا اعرفهم بس ده تخليص ذمه قدام ربنا ومش نقعد نعلق فشلنا في احبال عدم مصدقيه الاكاديمي وغموضها لان فعلا احنا مش عندنا خبره وكانت الاولويه للي عندهم الخبره دي وكله قسمه ونصيب في الاول والاخر ومحدش عارف الخير فين
ركزوا بقي في حياتكم وانسوا خلاص وشوفوا الاعلان الجديد بتاع القطريه:iconloli:
Doda gh غير متواجد حالياً