الموضوع: هل يعقل
قديم 25-05-2010, 11:04 PM  
  مشاركة [ 71 ]
الصورة الرمزية mahaelmaleh
mahaelmaleh mahaelmaleh غير متواجد حالياً
مصرية بحب النيل

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
mahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقة
mahaelmaleh mahaelmaleh غير متواجد حالياً
مصرية بحب النيل

الصورة الرمزية mahaelmaleh

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
mahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقةmahaelmaleh يستحق الثقة
افتراضي رد: هل يعقل

معلش يا جماعة انا اسف انى بتدخل بس حلً للمشكله الموجوده والخلاف الى ف الرأى اللى لحد دلوقتى موصلناش لثقافه الاختلاف ومعندناش اااااى نوع من انواع المناقشه البنــائـة .

أنا رأيى ان الانسه فاطمة والانسه آية فى معهدين ليهم سمعه كويسه وناس بتشتغل من هنا وناس بتشتغل من هنا و ف الاخر ( توفيق ربنا ) يعنى مش المعاهد اللى بتشغل حد ده كله شئ نصيب .. ومفيش اى شئ يستاهل الكلام بالطريقه دى واحنا هنا كلنا عرب واخوات واعتقد ان النقاش كمان بين مصريين
ف بالمصرى كده بلاش ننشر غسيلنا الـ.. قدام الناس
واعتقد ان كده الموضوع منتهى

انا بجد بحييك علي كلامك وهوه ده اللي فيه تلحيص للموضوع كله لاانا بقالنا كتير ف الموضوع ده ومحدش قادر يفهم اننا هنا علشان نساعد بعض واننا نجيب معلومات تفيد كل فرد حابب يدرس ف معهد ضيافة جوية والمفروض اننا كلنا من بلد واحدة يعني المفروض اننا نكون ايد واحدة اكتر من اي شيء بدل الخلاف اللي مافيهوش اي فايدة لا ليهم ولا لافراد المنتدي وبشكرك مرة تانية علي رأيك الاكتر من رائع
mahaelmaleh غير متواجد حالياً