قديم 08-06-2009, 04:01 PM  
  مشاركة [ 226 ]
الصورة الرمزية sad girl 2
sad girl 2 sad girl 2 غير متواجد حالياً
نوران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

sad girl 2 sad girl 2 غير متواجد حالياً
نوران

الصورة الرمزية sad girl 2

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: نوران: شركة كورال بلو للطيران ودى شركه تونسه خاصه طالبه مضيفات وطيارين ووظايف كتير ادخلو بسرعه

بجد انا مبسوطه عشانكم قوى قوى قوى يامرنا والله انا لما عرفت ان فى ناس راحت بسبب اعلانى واتقبلت وبتدرب انا قعدت اعيط من الفرحه حسيت انى عملت خير ولو بسيط

بصو ياجماعه لما هيتصلو بيكم عشان تروحو الغردقه هتجيبو كل لبسكم طبعا وحاجاتكم اللى هتستخدموها وكمان اعملو حسابكم متجيبوش ولا اطباق ولا سكاكين ولا معالق لان هتستلمو كل الحاجات دى فى الشقق اوكى ثانيا كل اللى عاوزة تجيبيه جيبيه وهو انتو لما هتيجو هتعملو حاجه اسمها 10 سكتور دول بيبقو رحلات تدريب وبعد كده بتذاكرو فى حاجه اسمها مانوال هيدهملكو وبعدين هتعملو اختبار كفاءه وكلكم طبعا بتنجحو وانا بقا بعد وصولكم كده هاخدكم اشرلحلكم ازاى بتتسالو وفى ايه واذاكرلكم اوكى وكمان طلبى بس الوحيد منك يامرنا انك تجمعى كل اللى جهم عن طريق الاعلان بتاعى وتقوليلهم ان بعد وصولهم بيوم هما معزومين عندى على الغدا اتفقنا ؟؟؟ وده ايميلى ضيفونى عشان تاخدو الرقم بتاعى
التوقيع  sad girl 2
ادعولى ربنا يوفقنى ويبعد عنى ولاد الحرام ويبعد عنى اذيت الناس الوحشه

التعديل الأخير تم بواسطة gogoo ; 08-06-2009 الساعة 05:39 PM سبب آخر: ممنوع وضع الايميلات في المشاركات
sad girl 2 غير متواجد حالياً