قديم 07-03-2013, 12:07 PM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية mohamed nasser
mohamed nasser mohamed nasser غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 16
تم شكره 24 مرة في 18 مشاركة
mohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mohamed nasser
mohamed nasser mohamed nasser غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية mohamed nasser

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 16
تم شكره 24 مرة في 18 مشاركة
mohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقديرmohamed nasser يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mohamed nasser
New ارجوا مساعدتي في اختيار جهاز كمبيوتر للمحاكي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كباتن خط الطيران ان شاء الله هشتري جهاز كمبورت DiskTop

انا رايح الرياض بعد اقل من شهر علشان امتحاناتي وقررت أجيب جهاز من هناك

المهم انا عايز جهاز يشغل لي المحاكي بطائرة مثلا Airbus X في مطار Flytampa VHHX بفرام لا يقل عن 15 لأن الفرام بهذه الطائرة بهذا المطار الآن بفرام 2

يعني مش عايز جهاز مواصفاته عالية جدا بسبب انني منوه علي جهاز بحدود 1400-1800 ريال

Case فقط !!! انا عندي شاشة كمبيوتر كبيرة مش محتاج واحدة

المهم سألت علي جهاز

i5 3.4Ghz OverClock @ 4.5 GHz
Ram 12 GB DDR3 1680MHz
Intel HD Graphic Card 1600 MB
HDD 500 GB sata
Liquid Cooller

وكان سعره 2400 ريال فأنا قلت اسأل أهل الخبرة لو ممكن أجيبه بس أشيل 6 جيجا رامات هتفرق هيكون ب1800 ريال فهل ينفع أروح للمحل وأقول له لالاء انا عايز 6 جيجا بس وخلي الباقي عندك ههههههههه

+ لو فيه أحد يعرف مواصفات جهاز ويكون مش غالي ياريت يقول ايه مواصفات + سعره + مكان بيعه مثلا جرير ؟

تحياتي
التوقيع  mohamed nasser
استمع الي القرآن الكريم هنا
mohamed nasser غير متواجد حالياً