قديم 13-09-2012, 07:43 PM  
  مشاركة [ 34 ]
maha alaa 94 maha alaa 94 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
maha alaa 94 مازال في بداية الطريق
maha alaa 94 maha alaa 94 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
maha alaa 94 مازال في بداية الطريق
Wink

شركه نصابه و بتلم فلوس مع كل تقديم و امتحان انجليزي كنصب و احتيال و لم 200 جنيه في كرشهم

اديكي اهو بنت ممتازه من جميع النواحي و يوم الانترفيو شطبوكي عشان معاكيش واسطه و في الاخر هما الخمسه الي متوصي عليهم من الاكابر هما الي اتاخدوا و اتقبلوا لان الشركه زيتها في دقيقها ولا يمكن يشتغل فيها الا الي يعرفوه يعني منهم و فيهم

اتحدي اي مضيف في مصر للطيران يرد عليا ...دا حتي اكسبرس وسايط مش مش لازم تبقي وسايط تقيله يعني الوزير و الاقل منه عشان تدخلي الشركه دي

طيب ماشي انا زملتي اقسم بالله اشتغلت مضيفه جويه ف مصر للطيران السنادي ووالله العظيم اهلها وعيلتها مالهومش دعوه بالشركه او باي حاجه تخص السياحه متعمميش ياعنبه ثانيا ان هيا فيها واسطه بس مش كلها كدا مش مهنى انها اترفضت او انتي اترفضتي يبقا خلاص
اقسم بالله ان ف اي شركه ف لالعالم لازم يبقا ف واسطه مافيش مكان مفيهوش واسطه والواسطه دي بتبقا بنسب الواحد يفكر بالعقل كدا انا ليا ناس اصحابي وناس اعرفها اتقبلت مع ان ان مالهم واسطه دا معناه ايه عايزه حد يعرفني معنى ان ناس اتقبلوا ف مصر للطيران من غير واسطه دا يبقا معناه ايه لازم حد يجاوب؟؟؟؟؟؟؟
والواحد يعمل الي عليه هما مش شايفنها مناسبه ليهم دا ميزعلش ومرفضوهاش عشان مالهاش واسطه اكيد هيا غلطت ف حاجه او اتوترت او اي حاجه ف موافقوش عليها
ولما تعمل امتحان ب200 ج او حتى ب 500 جنيه دا بيدي الواحد خبره زياده ومش هتخصر انا اختي ف تجاره وراحت تمتحن ف التوفل ب300 جنيه الواحد بيتعلم
وحتي لو كدا لازم الواحد يكون ايجابي مش سلبي عشان يحقق احلامه لان لو بطلنا نحلم نموت
التوقيع  maha alaa 94
:haha:
maha alaa 94 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس