قديم 19-02-2008, 11:10 PM  
  مشاركة [ 6 ]
الصورة الرمزية desertrose
desertrose desertrose غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
desertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقدير
desertrose desertrose غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

الصورة الرمزية desertrose

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
desertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: ذبحـــوووني بهالكلمة

يا لومي بقي التشات يعكس حياتنا اليوميه هههههههههههههههههههههههههه ده يابنتي وسيله للتريقه ليس اكثر وكل الي فيه يا مخنوقين يا هربانين يا اغراض اخري .... يعني من الاخر لا يمكن تحصلي علي مناقشه هادفه ابدا منه .
اما ان جيتي لحد عايزه تتناقشي معاه مناقشه هادفه فلازم تعرفي حاجه وهي ان المضيفين والمضيفات وجدو علي الطائره لاسباب امنيه اولا وهذا هوالسبب الرئيسي.
اما الcustomer service فهي جزء وليست كل مهام الوظيفه يعني من الاخر ايوه قهوجيه سوبر ستار وكمان مسعفه سوبر ستار وممرضه سوبر ستار وضابطه امن سوبر ستار والشخص الوحيد الي في طائره الي الركاب يقدرو يعتمدو عليه سواء في حالات حرجه او لا ويعرفهم راسهم من رجليهم .(انا برضه الي هقولك يا مضيفه ).
ايه المشكله ان يكون جزء من وظيفتي قهوجيه ؟ عادي
فيه ناس تنظر لهذه الوظيفه علي انها وظيفه متدنيه انا عن نفسي بسالهم سؤال بسيط ايه رايك في الزبال اظن انت شايفها شغلانه حقيره مش كده؟ انا عن نفسي اشوفها شغلانه في منتهي الاهميه لان لو مخدش الزباله من بيتكو كل يوم الزباله راح تتحوش لما توصل باب البيت ومقلكش بقي علي الامراض والاوبئه بيتكو هيبقي مصدر ليها ههههههههههههههههههههه
يعني طالما الشغلانه شريفه........... ميهمكيش من نظره الناس
المهم يا لومي تعيشي وتاخدي غيرها هههههههههههههههههههههههه
التوقيع  desertrose

الله هو خالق هذة الحياة ويهتم بك فيها
NO Pain NO Gain
desertrose غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس