موضوع مغلق

قديم 16-04-2012, 04:01 PM  
  مشاركة [ 1 ]
زغلول لايت زغلول لايت غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
زغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these parts
زغلول لايت زغلول لايت غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
زغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these partsزغلول لايت is infamous around these parts
افتراضي مطلوب كابتن سيم 767 لل2004

مساء الخير عليكم و كل سنة وانتو طيبين ان شاء الله تكونو بخير انا كنت بدور على ال767 كابتن سيم لل2004 انا عندى بس للاكس و دورت و مش لاقيها و انا بدور لاقيت المنتدى ده و عجبنى مواضيعه كويس .
ف لو حد يقدر يفيدنى اتمنى الافادة العاجلة و لو مفيش 767 كابتن سيم لل2004 و ده الى انا بظنه ف يا ريت الناس تقول و متبخلش بالمعلومة
زغلول لايت غير متواجد حالياً  
قديم 16-04-2012, 04:06 PM  
  مشاركة [ 2 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

ههههههه,,,, أعذرنى بس ايه الاسم العجيب ده ؟؟؟ عموما انا جيت بس احط الرد ده عشان افيدك انا دورت كتير على ال767 من كابتن سيم و ملقتهاش ف لو حد من الاعضاء عنده الطيارة لل2004 يكون عمل حاجة كويسة فيك و يفيدك يا عمنا و ان شاء الله ربنا يوفقك و تلاقيها و ابقى ابعتلى الرابط لو لاقيتها :)
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق
الدعم الفني - طلبات واستفسارات