قديم 20-07-2010, 02:53 PM  
  مشاركة [ 1 ]
Sunny1 Sunny1 غير متواجد حالياً
مساعد طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
Sunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقدير
مساعد طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
Sunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقديرSunny1 يستحق الثقة والتقدير
افتراضي عاوزه حد يجاوبني

يا جماعه انا عندي حجز عاملته separate ticket العميل كان عامل العوده علي مصر للطيران يوم 23/7 واصدرت التيكت خالص ودلوقتي عاوز يعمل التيكت مفتوحه ينفع احول التيكت one way لتيكت مفتوحه
Sunny1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 20-07-2010, 05:34 PM  
  مشاركة [ 2 ]
الصورة الرمزية abdo22
abdo22 abdo22 غير متواجد حالياً
etihad airways

تم شكره 4 مرة في 2 مشاركة
abdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى abdo22 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى abdo22
abdo22 abdo22 غير متواجد حالياً
etihad airways

الصورة الرمزية abdo22

مشاهدة ملفه الشخصي
تم شكره 4 مرة في 2 مشاركة
abdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقديرabdo22 يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى abdo22 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى abdo22
افتراضي رد: عاوزه حد يجاوبني

ياريت توضيح اكتر ازاى هى ون واى وازاى هتعمليها اوبن عموما لايوجد ما يسمى اوبن تيكت وان اصدرت تخضع لنفس شروط الحجز العادى .........
مثلا لو عندى تيكت اوبن على Q كلاس عند تثبيت الحجز على يوم معين لابد من توافر نفس الكلاس على الرحله ...... ويخضع لنفس شروط التذكرة العاديه لو كان هناك شارج على تغيير التاريخ يتم تحصيله ..

التذكرة الاوبن ال Y كلاس تكون 3 اضعاف سعر التذكرة العاديه ولكنها افضل حيث لا يوجد عليها اى شارج ولو هناك مقعد واحد على الرحله سوف يكون متاح الحجز عليه .....
افضل حل كنسلى الرحله ثم بعد ذلك يحدد اى يوم تانى وتقومى بتجديد الحجز مع دفع الغرامه ان وجدت والافضل تختارى كلاس مش عليه غرامات بحيث يمكن اعادة الحجز اى وقت من غير غرامه

وشكراااااا
التوقيع  abdo22

TOLL FREE 8002277
www.etihadairways.com
abdo22 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 20-07-2010, 08:24 PM  
  مشاركة [ 3 ]
akrammy akrammy غير متواجد حالياً
مساعد طيار

تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
akrammy has a spectacular aura aboutakrammy has a spectacular aura about
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى akrammy
akrammy akrammy غير متواجد حالياً
مساعد طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
akrammy has a spectacular aura aboutakrammy has a spectacular aura about
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى akrammy

اختى متعمليش تذكره مفتوحة لان الاتجاه دلوقتى ...اعملى اى ميعاد والغيه...وقولى للعميل عملتلك تذكره بميعاد والغيت الحجز...يعنى تقدر تستخدمها ف اى وقت...بس ..ممكن تدفع تشارج..بس اعملى الدرحه سياحيه متوسطه H OR M و ام كلاس احسن عشان بس يعمل ريفاليديت مش ريئشو وميدفعش فلوس
akrammy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 21-07-2010, 11:53 AM  
  مشاركة [ 4 ]
مساعد طيار

مساعد طيار

مشاهدة ملفه الشخصي

شكرا ليكم يا جماعه انا فعلا وضحت ده له في الاول اني اكنسل الحجز ولما يحدد ميعاد اعمل ريشيو للتكيت بس هوه بيقول انا عاوز اقلبها اوبن وانا اعرف ان مينفعش انا كنت عاوزه حد يوضح ينفع فعلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Sunny1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 25-08-2010, 11:12 AM  
  مشاركة [ 5 ]
الصورة الرمزية Amadeus Air
Amadeus Air Amadeus Air غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

Amadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقدير
Amadeus Air Amadeus Air غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

الصورة الرمزية Amadeus Air

مشاهدة ملفه الشخصي
Amadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقديرAmadeus Air يستحق الثقة والتقدير

شكرا ليكم يا جماعه انا فعلا وضحت ده له في الاول اني اكنسل الحجز ولما يحدد ميعاد اعمل ريشيو للتكيت بس هوه بيقول انا عاوز اقلبها اوبن وانا اعرف ان مينفعش انا كنت عاوزه حد يوضح ينفع فعلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ينفع بس خلي بالك انه ممكن يدفع غرامه عند تحديد ميعاد السفر وده بيتوقف على الكلاس اللي كنسلها في التذكرة او الحجز القديم زي ما بتقولي

ارجو ان اجابتي تكون وضحت ليكي
Amadeus Air غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
نظام اماديوس Amadeus System